معاون عمرانی استاندار همدان

به برکت خون شهدا امروز ایران کشوری قدرتمند است

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۸۷۲۶۲
به برکت خون شهدا امروز ایران کشوری قدرتمند است
عراقی گفت: بدانید که ایران امروز کشوری قدرتمند است و توانسته همزمان با ایجاد مسیر توسعه، امکاناتی همچون آب، برق و گاز را به دورترین روستاهای خود ارسال کند که باید همه را مدیون جان‌فشانی شهدا دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان ضمن قدردانی از تمام افرادی که در اتمام پروژه‌های مرمت و بازسازی گلزار شهدا نقش داشتند اظهار کرد: شاید یکی از دلیل روان بودن مسیر انجام چنین پروژه‌ای در استان  را به توان ارتباط با شهدا دانست.

وی با بیان اینکه برای بنده افتخار است که پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز می‌توانیم با وجود تهدیدات بسیار در امنیت کامل به کارهای خود بپردازیم، افزود: دشمنان در تلاش هستند که به اشکال مختلف ما را با تهدیدات خود نگران کنند اما باید بدانند که ما نگران نمی‌شویم.

 معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه شهدا به ما درس ایستادگی آموختند و این موضوعی است که در لایه‌های اخلاقی و تصمیم‌گیری‌های ما نفوذ کرده است، گفت: روحیه ایثار شهدا از ما انسان‌های شجاع، خودباور و قدرتمند ساخته است.

وی خطاب به جمع حاضر در جلسه گفت: کار خود را دست‌کم نگیرید و بدانید که ایران امروز کشوری قدرتمند است و توانسته همزمان با ایجاد مسیر توسعه، امکاناتی همچون آب، برق و گاز را به دورترین روستاهای خود ارسال کند که باید همه را مدیون جان‌فشانی شهدا دانست.

عراقی با اشاره بر اینکه امسال این ظرفیت وجود دارد که هر شهرستان در روز اول دهه فجر مراسم اختتامیه طرح ساماندهی گلزارهای شهدا را برگزار کند، افزود: لازم است مراسمی نیز به صورت استانی برای این موضوع برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید به موضوع مرمت و نگهداری از گلزارهای و ساماندهی آنها توجه شود، یادآور شد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های بزرگ می‌توانند هزینه‌های لازم برای این کار را تأمین کنند و در دیگر مناطق نیز لازم است سازمان مدیریت و دفاتر شهری و روستایی استانداری منابع لازم برای این کار را در نظر بگیرند.

معاون عمرانی استانداری همدان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به معاونان خانم در جلسه گفت: حضور شما در این جایگاه نشان از این دارد که بانوان می‌توانند بر اساس توانمندی و شایسته‌سالاری در جایگاه‌های بالاتری قرار داشته باشند.

 وی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر استفاده بیشتر از جوانان و بانوان است، تصریح کرد: امیدوارم حضور شما سبب خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شود.

عراقی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مجموعه توانسته با کمترین هزینه پروژه‌های خوبی را به سرانجام برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز