رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان:

۵۶ وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار با کمیته امداد همکاری می کنند

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۸:۲۶
کد خبر: ۷۸۸۶۹۵
۵۶ وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار با کمیته امداد همکاری می کنند
حسین روغنکارافزود: 56 وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و تمام خدمات حقوقی و خانوادگی به مددجویان کمیته امداد استان به‌ صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: بسیاری از مددجویان به دلیل عدم آگاهی از حقوق قانونی خود قادر به اعاده حق خود نیستند به همین دلیل کمیته امداد با ارائه مشاوره و پیگیری‌های لازم برای احقاق حق مددجویان قدم برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه در هشت‌ ماهه امسال مشکلات حقوقی 103 خانوار مددجو حل‌ و فصل و 24 پرونده برای دعاوی سازمانی تشکیل‌ شده است افزود: 56 وکیل و مشاور حقوقی نیکوکار برای ارائه مشاوره و تمام خدمات حقوقی و خانوادگی به مددجویان کمیته امداد استان به‌ صورت رایگان با این نهاد همکاری می‌کنند.

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد همدان گفت: تهیه و تنظیم 252 مورد دادخواست، شکواییه و لایحه برای ارائه به مراجع قضایی و انجام 143 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان زیرپوشش از فعالیت‌های حقوقی کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی با بیان اینکه هشت میز حقوقی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد نیز در استان همدان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: از ابتدای امسال شرکت در 47 جلسه دادرسی و پیگیری 56 مورد امور ثبتی و ملکی از دیگر فعالیت‌های این نهاد بوده است.

روغنکار با اشاره به تفاهم‌نامه حقوقی منعقدشده با نهادهای مختلف از جمله کانون وکلای قوه قضاییه، بسیج حقوقدانان، ستاد دیه و کانون سردفتران باهدف خدمت‌رسانی بیشتر به مددجویان، گفت: کلاس‌های آموزشی نیز در سه مرحله برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 شعبه شورای حل اختلاف نیز در سطح استان برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مددجویان فعال هستند.

رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد همدان انجام 22 مورد سازش بین اصحاب دعوی و یک‌هزار و 408 مورد قرارداد بررسی و تنظیم‌ شده را از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده برشمرد و ادامه داد: از ابتدای سال راهنمایی و حمایت حقوقی اجرای احکام برای 59 نفر و 22 مورد سازش بین اصحاب دعوی نیز انجام‌ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز