توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۸۹۰۰ تومان در بازار

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۹:۰۹
کد خبر: ۷۹۲۰۲۰
توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۸۹۰۰ تومان در بازار
ابوالفضل اینانلوگفت: 120 تن مرغ منجمد به قیمت 8900 تومان در بازار همدان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت مرغ در بازار، ستاد تنظیم بازار کشور تصمیم بر توزیع مرغ منجمد به نرخ دولتی گرفت که بر این اساس از 2 هفته گذشته توزیع مرغ منجمد آغاز و تا کنون 120 تن توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد به صورت اکیپ‌های سیار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: تا زمانی‌که آرامش به بازار مرغ بازگردد، توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نوسانات قیمتی به دلایل مختلفی در بازار مرغ رخ می‌دهد، افزود: استان همدان از نظر تأمین و توزیع مرغ هیچ‌گونه مشکلی ندارد و خوشبختانه میزان ذخایر شرکت پشتیبانی مناسب و خوب است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان با اشاره به توزیع تخم‌مرغ به نرخ دولتی نیز خاطرنشان کرد: نخستین محموله تخم‌مرغ تنظیم بازاری به حجم 20 تن وارد استان شد که با نرخ هر شانه 13 هزار و 800 تومان در حال توزیع است.

اینانلو با بیان اینکه در کنار توزیع مرغ، این شرکت توزیع گوشت قرمز را نیز برعهده دارد، تأکید کرد: روزانه 8 تا 10 تن گوشت قرمز منجمد به نرخ 20 هزار تومان و 15 تا 20 تن در هفته گوشت سرد گوسفند وارداتی به قیمت 38 هزار و 500 تومان در استان توزیع می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز