سرمربی تیم تالار وحدت مریانج:

در تدارک حضور قدرتمند در لیگ ۳ هستیم/به آینده بازیکنان جوان تالار وحدت امیدوار هستم

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۷:۱۷
کد خبر: ۷۹۳۴۲۹
در تدارک حضور قدرتمند در لیگ ۳ هستیم/به آینده بازیکنان جوان تالار وحدت امیدوار هستم
الماسی افزود: از مسئولان می خواهیم این تیم را که با هزینه بخش خصوصی اداره می شود حمایت کنند تا بتوانیم در اولین سال حضور در لیگ سه راهی لیگ دسته دوم شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، تیم تالار وحدت مریانج در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال همدان بدون شکست و با 12 برد و دو مساوی با کسب 38 امتیاز و فاصله 15 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول عنوان قهرمانی را به دست آورد.

سرمربی تیم تالار وحدت مریانج در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم ها با تمام توان خود راهی این مسابقات شده بودند اما تیم را خوب بستند تنها ملاک موفقیت نیست و مدیریت صحیح نیز در موفقیت تیم نقش دارد.

وی افزود: تیم ما تیم جوان و یکدستی بود که بدون شکست در لیگ برتر فوتبال همدان به مقام قهرمانی رسید که رکورد جالب توجهی به شمار می رود.

محمود الماسی با اشاره به حضور بازیکنان جوان و بومی در این تیم گفت: ما بازیکنان جوان و آینده داری در تیم داریم و امسال در ترکیب تیم بازیکنان متولد 1380 و 1381 داشتیم که بسیار درخشان عمل کردند.

وی با بیان اینکه به آینده این تیم امیدوار است، افزود: اگر از این تیم حمایت لازم صورت گیرد حداقل 8 بازیکن از تیم می تواند به سطح اول فوتبال کشور معرفی شود.

وی بیان کرد: تیم ما عملکرد درخشانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال استان داشت و می خواهیم این موفقیت را در لیگ دسته سه فوتبال کشور نیز تداوم ببخشیم.

محمود الماسی افزود: از هم اکنون نشست هایی را با مسئولان باشگاه تدارک دیده ایم تا با برنامه ریزی مطلوب در فصل جدید لیگ دسته سه کشور شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه سال آینده تمرینات خود را برای حضوری موفق در لیگ سه آغاز می کنیم، گفت: به دنبال حضوری موفق در لیگ دسته سه کشور هستیم و از مسئولان می خواهیم این تیم را که با هزینه بخش خصوصی اداره می شود حمایت کنند تا بتوانیم در اولین سال حضور در لیگ سه راهی لیگ دسته دوم شویم.

وی خاطرنشان کرد: حاج ناصر قره باغی و حمید رضا کوچکی به عنوان مالک و مدیرعامل و امید رحیمیان از شرکت آسیاتک حامی مالی این تیم بودند  که جا دارد از این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز