اتوبوس دیابت در همدان راه‌اندازی می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۶:۱۲
کد خبر: ۸۰۰۱۹۷
اتوبوس دیابت در همدان راه‌اندازی می شود
کوثری با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای راه‌اندازی اتوبوس دیابت در همدان عنوان کرد: در آینده نزدیک اتوبوس‌ دیابت و سنجش قند خون در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای راه‌اندازی اتوبوس دیابت در همدان عنوان کرد: در آینده نزدیک اتوبوس‌ دیابت و سنجش قند خون در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

کوثری بابیان اینکه اتوبوس از شهرداری دریافت شده و درصدد تجهیز آن هستیم، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده این اتوبوس تا پایان امسال راه‌اندازی و فعال خواهد شد.

وی بابیان اینکه برای برگزاری همایشی با عنوان «کنترل استرس» برنامه‌ریزی‌ها در دست اقدام است، گفت: تجهیز اتوبوس دیابت همدان حدود ۳۵ میلیون تومان هزینه دارد و پس از فعال شدن از ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر به مراجعان خدمات ارائه خواهد داد.

مدیرعامل انجمن دیابت استان همدان در توضیح بیشتر وضعیت هزینه‌های درمان بیماران دیابتی بابیان اینکه هزینه درمان افزایش‌یافته است، گفت: نوارها و سرنگ موردنیاز این بیماران به‌صورت آزاد فروخته می‌شود و مشمول بیمه نیست و اگر بیمار دچار عوارض شود هزینه‌ها چندین برابر خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز