حضور سه داور همدانی در کلاس توجیهی نیم‌فصل لیگ برتر

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۴:۱۹
کد خبر: ۸۰۰۶۶۵
حضور سه داور همدانی در کلاس توجیهی نیم‌فصل لیگ برتر
خسروی گفت: سه نفر از داوران استان همدان برای حضور در کلاس توجیهی داوران لیگ برتر دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان در همدان با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: بنابر اعلام کمیته داوران، کلاس توجیهی نیم‌فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر از روز چهارشنبه  26 دی ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کلاس به مدرسی فریدون اصفهانیان و حسین عسگری در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شده و تا روز جمعه 28 دی ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان افزود: بر همین اساس این دوره با حضور 96 داور و کمک‌داور شامل 25 داور، 55 کمک‌داور، دو کمک‌داور ذخیره و 14 داور چهارم که در لیگ دسته اول فوتبال نیز قضاوت می‌کنند، برگزار می‌شود.

وی گفت: بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان بیژن حیدری، مهدی الوندی و پیام حیدری از استان همدان در این دوره شرکت خواهند کرد.

خسروی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان روز چهارشنبه 26 دی ماه تست‌های آمادگی جسمانی خود را مطابق با معیارهای فیفا زیر نظر مدرسین آمادگی جسمانی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همدان یکی از استان‌های پیشتاز در امر داوری در فوتبال کشور است که قریب به 40 داور در لیگ‌های مختلف کشوری از جمله فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز