رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان:

عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی رصد می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۳:۳۰
کد خبر: ۸۰۰۹۰۳
عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی رصد می شود
اسدالله ربانی مهر با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی دارند گفت: اطلاع رسانی از اهمیت زیادی نزد مدیریت ارشد استان برخوردار است و به صورت مستمر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی رصد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان روز چهارشنبه در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: نقش آفرینی روابط عمومی ها در برگزاری هرچه بهتر برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه اطلاع رسانی بسیار حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: دستاوردهای 40 سالگی انقلاب از اهمیت فراوانی برخوردار است و اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته در این مدت در کنار برنامه های فجر 40 باید به صورت ویژه انجام شود.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی دارند گفت: اطلاع رسانی از اهمیت زیادی نزد مدیریت ارشد استان برخوردار است و به صورت مستمر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی رصد می شود.

وی بیان کرد: مدیران، روابط عمومی ها و رسانه ها سه رکن اصلی هستند و با توجه به تدوین سند جامع اطلاع رسانی، عمل به آن باید در اولویت اجرایی مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی برخی از مدیران اجرایی کم کاری می کنند که با گلایه های مدیریت ارشد استان نیز مواجه بوده و باید در این حوزه فعال شوند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان بر لزوم فعال بودن روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی گفت: امروزه فضای مجازی فرصت طلایی برای اطلاع رسانی است که باید مورد اهتمام ویژه مدیران اجرایی و روابط عمومی ها قرار گیرد.

وی بر لزوم تعامل با رسانه ها و مطبوعات تاکید کرد و افزود: همکاری با رسانه ها در دستور کار شورای هماهنگی روابط عمومی استان ها قرار دارد و استاندار همدان نیز توجه و حساسیت جدی در این بخش دارد.

ربانی مهر یادآور شد: سند جامع اطلاع رسانی آماده است و مصوبه های آن برای تمامی دستگاه های اجرایی الزامی خواهد بود.

در این مجمع عمومی پیرامون اطلاع رسانی مطلوب دستاوردهای 40 ساله نظام جمهوری اسلامی تاکید شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه