مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های از اولویت های کاری من است

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۵۴:۳۱
کد خبر: ۸۰۱۱۳۲
تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های از اولویت های کاری من است
محسن جهانشیر با اشاره به سفر کاری خود به شهرستان نهاوند گفت: بنده به تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی توجه ویژه‌ای دارم

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بازدیدش از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره شهرستان نهاوند اظهار کرد: از چهار پروژه استخر بانوان در مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، سالن باستانی مجموعه ورزشی علیمرادیان، استخر سرپوشیده شهرک طالقانی و سالن ورزشی روستای قلعه‌قباد بازدید کردم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در این پروژه‌ها انجام ‌شده اما باید کمی بر سرعت ساخت‌وسازها افزوده شود، بر لزوم تسریع در اجرای روند ساخت‌وساز اماکن ورزشی شهرستان نهاوند تأکی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: بنده به حوزه تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی توجه ویژه‌ای دارم و برنامه خود را در همین راستا دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید در حوزه ساخت‌وساز اماکن ورزشی از اعتبارات استانی و شهرستانی با کمک مسوولان شهرستان جذب شود تصریح کرد: امیدواریم سال آینده در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان بتوانیم اعتبار خوبی برای تجهیز و تعمیر اماکن ورزشی نهاوند با کمک مسوولان شهرستان در نظر بگیریم.

جهانشیر با بیان اینکه در حوزه ساخت‌وساز و ایجاد اماکن ورزشی باید توجه ویژه وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: از این ‌پس به‌ صورت سرزده از پروژه‌های ورزشی استان بازدید خواهم کرد تا به‌ خوبی با کم و کیف ساخت‌وساز آشنا شوم.

وی از مساعدت ساخت و تجهیز خوابگاه ورزشی در شهرستان نهاوند و مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم پس از انجام اقدامات کارشناسی در راستای برگزاری مسابقات کشوری با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهاوند پیگیری و اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز