۲۶ سمن در ملایر فعالیت می کنند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۶:۱۹
کد خبر: ۸۰۲۱۳۷
۲۶ سمن در ملایر فعالیت می کنند
رضایی اظهار کرد: در حال حاضر از 96 سمن فعال استان همدان 26 سمن در ملایر فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد چند سالی است فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف کشور شروع کرده‌اند و در کنار دستگاه‌های دولتی توانسته‌‌اند بخشی از مشکلات جامعه را حل کنند اظهار کرد: در حال حاضر از 96 سمن فعال استان همدان 26 سمن در ملایر فعال است.

مهدی رضایی افزود: تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف با جدیت در حوزه خود فعالیت داشته و تاکنون نیز اقدامات خوبی را از این سمن‌ها در شهرستان شاهد بوده‌‌‌ایم.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی را از جمله فعالیت‌های این سازمان‌ها در ملایر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان به دنبال تقویت و حمایت بیشتر از سمن‌های شهرستان هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر سمن «یاوران زندگی نو» را یکی از مهمترین سمن‌های شهرستان عنوان کرد و افزود: این سمن به همت خانم خلجی یکی از بانوان جوان ملایری با مجوز اداره ورزش و جوانان ملایر راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات این سمن گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان مهمترین هدف راه‌‌اندازی این سمن بوده که طی یک سال گذشته تا کنون توانسته به زوج‌های زیادی خدمات ارائه دهد.

رضایی با اشاره به اینکه یک اقدام خوب و زیبا توسط این سمن در شهرستان ملایر انجام شد تصریح کرد: در حرکتی نو به همت این سمن و با حمایت خیران و همکاری اداره ورزش و جوانان جهیزیه سه نو عروس  تهیه و با عنوان کاروان جهیزیه به این نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات دبیر سمن یاوران زندگی نو افزود: این تعداد جهیزیه با مبلغ 35 میلیون تومان شامل جهیزیه عروس هر کدام به مبلغ 11.5 میلیون تومان  به سه نوعروس در شهر ملایر، اسلام شهر آقگل و روستای لولوهر ملایر با همراهی تعدادی از مسوولان شهرستان در اختیار این نوعروسان قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملایر اضافه کرد: در نظر داریم تا پایان سال جاری توسط سازمان‌های مردم نهاد زیر پوشش اداره ورزش و جوانان و حمایت خیرین شهرستان ملایر دو کاروان دیگر جهیزیه برای نو عروسان تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز