هیات های برتر استان همدان معرفی شدند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۳:۴۶
کد خبر: ۸۰۳۰۰۵
هیات های برتر استان همدان معرفی شدند
قهرمانی گفت: در ارزیابی ده ماهه امسال هیات دوومیدانی به عنوان هیات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان در جمع روسا و نواب هیات های ورزشی اظهار کرد: براساس ارزیابی های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان هیات های برتر و ضعیف استان معرفی می شوند.

وی افزود: این ارزیابی از ابتدای امسال تاکنون و بر اساس وضعیت تعداد دعوت شده و برگزیده تیم های ملی، بیمه ورزشی (ورزشکاران سازمان یافته)، وضعیت تیم های حاضر در لیگ های کشوری و نتایج کسب شده، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی انجام شده است.

وی بیان کرد: وضعیت اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور و نتایج تیمی و انفرادی کسب شده، اعزام و میزبانی مسابقات و جشنواره های بین المللی و قهرمانی کشور، ورزش همگانی و روستایی، برگزاری همایش های ورزش همگانی در سطح استان، برگزاری کنگره ها و سمینارهای علمی ورزشی (استانی و کشوری)، برگزاری دوره ها و کارگاه های علمی ، آموزشی و ورزشی در سطح استان، کلاس های آموزشی ارتقاء مربیگری و داوری برگزار شده از دیگر عناوین این ارزیابی بوده است.

عباس قهرمانی اضافه کرد: در بخش هیات های برتر و در حوزه قهرمانی هیات دو و میدانی، تیراندازی با کمان، جودو، قایقرانی، کبدی، ورزش های زورخانه ای، ورزش های همگانی، شطرنج، تکواندو و کونگ فو به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: همچنین هیات های سه گانه، اسکی، ورزش های ناشنوایان، ورزش های رزمی، بولینگ و بیلیارد، اسکواش، نجات غریق و غواصی، شمشیربازی، هاکی و پینگ پنگ به ترتیب به عنوان هیات های ضعیف و 38 تا 47 این ارزیابی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز