معرفی سنگنوردان برتر همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۹:۲۲
کد خبر: ۸۱۳۰۱۱
معرفی سنگنوردان برتر همدان
علیرضا گوهری گفت: سنگنوردان برتر این استان عصر جمعه با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان اظهار داشت: در این رقابت ها که به میزبانی سالن سنگنوردی فرهاد همدان برگزار شد، سارینا قیاثوند، نیکی زراعتی و رها رنجبر گل در رده سنی نونهالان A دختر به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده نونهالان B دختران زهرا قربانی قهرمان شد، پونه قلیپور عنوان دوم را به دست آورد و آگرین امینی در سکوی سوم قرار گرفت.

گوهری افزود: در رده نونهالان C دختران نیز ترنج سبزواری قهرمان شد، باران تیموری در جایگاه دوم قرار گرفت و آنیسا قیاسی نیز سوم شد.

وی اظهار داشت: همچنین در رده سنی نوجوانان C دختران صبا شمخانی، نیره حدادهمدانی و هلیا برخوردار به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان D دختران نیز دلارا عریانی نژاد عنوان قهرمانی را به دست آورد، نیایش حاجیان دوم شد و مائده وحدتی شایسته نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: در رده نوجوانان C پسران نیز یاشار صفادوست قهرمان شد، امیر مهدی چراغی روشن دوم و آرسام فخاری در سکوی سوم ایستاد.

گوهری افزود: در رده سنی نوجوانان A پسران مهرداد خزایی سکوی قهرمانی را به دست آورد، سیاوش قارنی دوم شد و فریار ورمزیار نیز در جایگاه سوم ایستاد.

تمامی قهرمانان این دوره از مسابقات از شهر همدان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز