نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

هیات های ورزشی همدان باید قوی تر از وضعیت فعلی عمل کنند/زمینه حضور سرمایه گذاران در ورزش فراهم شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵:۴۳
کد خبر: ۸۱۵۴۰۵
هیات های ورزشی همدان باید  قوی تر از وضعیت فعلی عمل کنند/زمینه حضور سرمایه گذاران در ورزش فراهم شود
حاجی بابایی گفت: با وجود ظرفیت‌ها هنوز به جایگاه واقعی خود در ورزش کشور نرسیدیم و این ظرفیت‌ها بالفعل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای در نشست با هیات های ورزشی گفت: استان همدان از نظر زیرساخت‌های ورزشی وضعیت قابل قبولی دارد و در کشور کمتر استانی را داریم که از چنین زیرساخت‌های ورزشی برخوردار باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی به عنوان یک ظرفیت ویژه در ورزش استان یاد کرد و اظهار داشت: برای ساخت این پروژه ورزشی از بودجه استانی استفاده نشد و تمام بودجه این پروژه ملی بود.

حاجی‌بابایی از افتتاح 4 استخر در همدان در دهه فجر خبر داد واظهار داشت: از نظر زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر همدان کارمان به جایی رسیده که در روستاها و بخش‌های شهرستان همدان سالن استاندارد افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر امکانات خوب تقسیم شود هیچ یک از هیئت‌های ورزشی مشکلی نخواهند داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امسال بدترین سال کشور از نظر پروژه‌های عمرانی بود، با این حال 8 پروژه ورزشی را در شهر همدان کلید زدیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه جایگاه استان همدان از نظر زیرساخت‌های ورزشی و استعدادهای ورزشی در کشور در بین برترین‌ها قرار دارد گفت: اما با وجود این ظرفیت‌ها هنوز به جایگاه واقعی خود در ورزش کشور نرسیدیم و این ظرفیت‌ها بالفعل نشده است.

وی برای بررسی و حل مشکلات ورزش استان پیشنهاد تشکیل یک کمیته راهبردی را داد و عنوان کرد: این کمیته که خودم نیز در آن حضور خواهم داشت باید به رشد و توسعه ورزش استان، رشد و توسعه هیئت‌های ورزشی و حل و فصل مشکلات ورزش استان بپردازد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امروز ورزش تنها فعالیت بدنی نیست. ورزش امروز به نوعی اقتصاد، گردشگری و سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

حاجی‌بابایی با اشاره به این که شهرداری همدان در بخش ورزش محلات و تیمداری عملکرد خوبی داشته است تصریح کرد: باید کاری کنیم که صنایع و شرکت‌ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان حامی مالی به هیئت‌های ورزشی استان ورود کنند.

وی در رابطه با انتقاد روئسای هیئت‌های ورزشی در مورد چرایی اخذ مالیات از هیئت‌ها که درآمدی ندارند گفت: مالیات در کشور یک مشکل اساسی است. در رابطه با اخذ مالیات هیئت‌های ورزشی نیز با کمک سایر نمایندگان به این مسئله ورود می‌کنیم و راهکاری برای آن می‌یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز