خانه مسافرهای فاقد مجوز باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۱۵۹۳۶
خانه مسافرهای فاقد مجوز باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند
علی خاکسار اظهار کرد: طبق تأکیدات استاندار همدان مبنی بر ساماندهی خانه‌مسافرها، مالکان فاقد مجوز باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان در خصوص اینکه همچنان برای اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی برای خانه‌مسافرها فرصت وجود دارد اظهار کرد: طبق تأکیدات استاندار همدان مبنی بر ساماندهی خانه‌مسافرها، مالکان فاقد مجوز باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه استاندار همدان تأکید بر برخورد با خانه‌مسافرهای بدون مجوز داشت بیان کرد: طی چند روز آینده جلسه‌ای در دفتر سیاسی ـ امنیتی استانداری خواهیم داشت تا این موضوع قبل از سال جدید تعیین تکلیف شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 53 خانه‌مسافر دارای مجوز هستند و از طریق مدیریت سامانه پذیرش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز هزینه‌ای برای مالکان ندارد گفت: مالک خانه‌مسافر باید 20 درصد پذیرش مسافر را به مدیریت سامانه پرداخت کند.

خاکسار یادآور شد: افرادی که به دنبال اخذ مجوز برای پذیرش مسافر در منازل خود نمی‌روند، برای فرار از نرخ‌گذاری و نظارت تمایل به دریافت مجوز ندارند.

وی با اشاره به اینکه نرخ‌گذاری این منازل به صورت درجه یک، 2 و 3 تعیین می‌شود گفت: مسافران می‌توانند از طریق مدیریت رسانه که تبلیغات آن در فضای مجازی نیز انجام شده، اقدام به رزرو کنند اما در ایام نوروز از طریق کیوسک‌های ورودی همدان نیز این امکان مهیا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز