همدانی ها ۲۲ اسفند رایگان به باغ‌ موزه دفاع مقدس بروند

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱:۲۳
کد خبر: ۸۱۹۹۵۳
همدانی ها ۲۲ اسفند رایگان به باغ‌ موزه دفاع مقدس بروند
افشاری گفت: در روز «بزرگداشت شهدا»‌ بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست فرمانداری همدان در جلسه هماهنگی مراسم 22 اسفندماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: امروز برای بزرگداشت «روز شهدا» باید بر روی سیره‌شناسی شهدا اقدامات حائز اهمیتی همچون کلام و قلم شهیدآوینی انجام شود.

وی در خصوص اقدامات ادارت و دستگاه‌های مختلف در ارتباط با روز 22 اسفندماه افزود: آموزش و پرورش در راستای گرامیداشت روز شهدا موضوع انشاء نامه‌ای به یک شهید را توسط دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌کند.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه اگر بزرگداشتی برای مقام شامخ شهدا برگزار می‌کنیم ناشی از نیاز ماست نه آنها گفت: باید در این یادواره‌ها مسائل طوری آسیب‌شناسی شود که بدانیم چقدر در مسیر اهداف و راه شهدا قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه «بزرگداشت شهدا» در روز 22 اسفندماه یک نماد برجسته و مهم است که باید توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود ادامه داد: دیدار ادارات و نهادها از خانواده معظم شهدا در این روز به خواسته این خانواده‌ها باید خصوصی انجام شود.

افشاری از بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس در این روز خبر داد و تصریح کرد: کاشت درختان در محیط‌ اداری، فضاهای عمومی و حتی حیاط ادارات باید به نام شهدا پلاک‌کوبی شود.

وی با اشاره به اینکه دعوت مدیران حوزه علمیه و روحانیون در مراسم بزرگداشت روز شهدا باید توسط بنیاد شهید انجام شود خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دیگر اعم از اداره اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات برجسته‌ای انجام دهند.

سرپرست فرمانداری همدان یادآور شد: شهرستان همدان دارای 2 هزار و 704 شهید است که باید خانواده معظم این شهدا به صورت عادلانه مورد سرکشی قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز