قدردانی استاندار همدان از خدمات آیت الله محمدی

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴:۰۴
کد خبر: ۸۲۲۷۰۷
قدردانی استاندار همدان از خدمات آیت الله محمدی
استاندار همدان از خدمات امام جمعه همدان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سعید شاهرخی در پیامی از ۱۵ سال خدمات ماندگار و ارزشمند آیت الله طه محمدی در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان قدردانی کرد.

در پیام آقای شاهرخی آمده است : خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است و فرصت خدمت به مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان توفیق مضاعف دیگری است که باید خداوند متعال را برای این فرصت خدمت‌گذاری شاکر و سپاسگزار بود.

مدت زمان حضور حضرت آیت الله طه محمدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، یکی از بهترین دوران خدمت رسانی به مردم استان و انجام کار‌ها و خدمات بزرگی بود که برای همیشه در اذهان این مردم شریف و آگاه باقی خواهد ماند.

در سال‌های اخیر فضای استان در سایه وحدت و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان به گفتمان کار و تلاش جهت توسعه استان تبدیل شد و همه مجموعه‌ها با کمترین حاشیه در کنار هم برای کمک به توسعه پایدار استان گام برداشتند که این موفقیت‌ها در سایه مدیریت عالم روحانی و فیلسوف گرانقدر حضرت آیت الله طه محمدی میسر شد که همیشه بر تقویت وحدت و همدلی و خدمت رسانی بیشتر به مردم این دیار کهن تأکید داشته‌اند.

برای این روحانی اندیشمند و وارسته از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم و امیدواریم همچون گذشته در جهت ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی و آموزه‌های دینی موفق و پیروز باشید.

آیت الله محمدی از سال ۸۳ نماینده ولی فقیه در همدان بود .

قرار است حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به جای ایشان نماز جمعه این هفته شهر همدان را اقامه کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز