ارزیابی تخصصی هیات های ورزشی گامی نو در پیشرفت ورزش استان همدان

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۶:۵۰
کد خبر: ۸۲۳۷۰۹
ارزیابی تخصصی هیات های ورزشی گامی نو در پیشرفت ورزش استان همدان
به منظور بررسی مشکلات و موانع هیات های ورزشی استان از ششم اسفندماه جلسات تخصصی هیات های ورزشی استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به منظور بررسی مشکلات و موانع هیات های ورزشی استان از ششم اسفندماه جلسات تخصصی هیات های ورزشی استان با مدیرکل ، معاونین، مدیر روابط عمومی و کارشناسان حوزه ورزش و آمار آغاز شد و تاکنون این جلسات با حضور هیات رئیسه 28 هیات ورزشی برگزار شده و مرحله نخست این ارزیابی تا پایان سال به پایان می رسد و تمامی 48 هیات ورزشی مورد ارزیابی تخصصی قرار می گیرند.

در این جلسات که در تاریخ ورزش استان بی سابقه بوده عمکرد هیات ها به صورت مجزا ارزیابی می شود و نقاط ضعف و مشکلات هیات مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

قطعا ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی علاوه بر اینکه میزان توانمندی مسئولان ورزشی را مشخص می کند سبب می شود در همین چارچوب افرادی که شاخص های لازم را برای شکوفایی رشته های ورزشی استان ندارند شناسایی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص گفت: واگذاری مسوولیت هیات های ورزشی به اشخاص ، امری خطیر و سرنوشت ساز است و به همین سبب کوتاهی درانجام وظایف محوله از سوی مسوولان این هیات ها به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی ادامه داد: باتوجه به وجود تخصیص اعتبار به هیات های ورزشی نیاز است عملکرد آنها مورد نقد و بررسی قرار بگیرد تا  هیات ها تلاش و کوشش خود را دوچندان کنند.

محسن جهانشیر، تشکیل جلسات تخصصی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با تشکیل این نشست ها ، شاهد رفع موانع فراروی هیات های ورزشی هستیم و به تبع آن نیزشاهد افزایش پاسخگویی هیات های ورزشی و در نهایت پیشبرد امور خواهیم بود.

وی، حضور روسای هیات های ورزشی استان همدان درجلسات را امری ضروری دانست و بیان کرد:هیات های این استان با حضوردراین نشست ها با مسائل و مشکلات هیات بیشتر آشنا می شوند و می توانند از این طریق به توسعه ورزش این استان نیز کمک شایانی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از هیات های استان اظهار داشت: هیات های ورزشی استان همدان را می توان بازوی توانمند و محرک اداره کل و فدراسیون های مربوطه خود دانست که علی رغم وجود کمبودها و مشکلات در برخی مسایل همچنان با انگیزه و توان بالایی در حال پیشبرد و پیشرفت ورزش استان و پرورش استعدادها هستند.

وی در ادامه افزود: با این که ورزش استان همدان همواره جزو برترین استان های کشور بوده و ورزشکاران ما سهم به سزایی در افتخار آفرینی های ملی، بین المللی و جهانی دارند اما هدف ما این جایگاه نیست و انتظار است هیاتهای ورزشی با درایت و مدیریت صحیح ضمن رفع این مشکلات باعث رشد بیش از پیش ورزش استان شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از مهمترین وظایف هیات های ورزشی توجه به رده های سنی پایه و پرورش استعدادهای رشته های مربوطه خود است که همه باید با جدی گرفتن این مقوله و برنامه ریزی برای آن آینده ای درخشان را برای ورزش همدان رقم بزنیم.

جهانشیر از ارزیابی دقیق عملکرد هیات های ورزشی خبر داد و گفت: قطعاً بر عملکرد هیات ها نظارت بیشتری خواهیم کرد و هر سه ماه جلسات تخصصی با هیات های ورزشی برگزار می شود و هیات ها بر اساس عملکرد خود بودجه می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز