دیدار حساس پاس و نیروی زمینی را داور دربی قضاوت می کند

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۹:۴۷
کد خبر: ۸۳۲۲۸۹
دیدار حساس پاس و نیروی زمینی را داور دربی قضاوت می کند
قضاوت دیدار تیم های پاس و نیروی زمینی تهران مهمترین بازی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور به اشکان خورشیدی داور شهرآورد سرخابی ها سپرده شد.

 دبیر هیات فوتبال همدان در گفتگو با برنا گفت: قضاوت دیدار تیم های پاس و نیروی زمینی تهران مهمترین بازی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور به اشکان خورشیدی داور شهرآورد سرخابی ها سپرده شد.

مهدی بوجاریان اظهار داشت: اهمیت این مسابقه به اندازه ای است که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت داور بازی دربی (پرسپولیس و استقلال) را برای این رقابت مهم انتخاب کند.

وی اضافه کرد: این برای نخستین بار است که یک داور مطرح لیگ برتری برای قضاوت در لیگ 2 برگزیده می شود.

بوجاریان خاطرنشان کرد: این بازی تکلیف تیم صعود کننده به لیگ یک را تا حدود زیادی مشخص می کند و برهمین اساس از داور باتجربه استفاده شد.

دبیر هیات فوتبال همدان افزود: حتی ناظر این مسابقه نیز از لیگ برتر انتخاب شده تا شائبه ای برای قضاوت و نظارت بر مسابقه وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: تیم پاس در صورت برتری در این بازی مسیر صعود را هموار خواهد ساخت و اگر شکست را پذیرا شود، شانس راه یابی به لیگ یک دشوار می شود.

تیم پاس پنجشنبه هفته جاری و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر تهران مهمان نیروی زمینی این شهر است.

پاسی ها در صورت برتری مقابل نیروی زمینی تهران، ضمن صدرنشینی در لیگ 2 گام مهمی را برای صعود خواهند برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز