معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

همه ایران در کنار سپاه خواهند بود

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۳۲۲۹۷
همه ایران در کنار سپاه خواهند بود
همه ایران در کنار سپاه خواهد بود و خواهد ماند و این اقدام آمریکا که برخلاف کنوانسیون های بین المللی است باعث خواهد شد افکار عمومی جهان بیش از گذشته؛ ماهیت پلید آمریکا را بشناسد و حقانیت ایران بیشتر معلوم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندارهمدان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا آورده است: نقشه شوم دولتمردان آمریکا با اظهارات بی پایه و اساس رییس جمهور و وزیر امور خارجه این کشورعلیه جان برکفان سپاه پاسداران نشانه حقانیت سپاه و خوی ددمنشی استکبارجهانی؛ صهیونیسم آدم کش و منافقین است.

وی در این پیام می افزاید: آنها باید بدانند همه ایران در کنار سپاه خواهد بود و خواهد ماند و این اقدام آمریکا که برخلاف کنوانسیون های بین المللی است باعث خواهد شد افکار عمومی جهان بیش از گذشته؛ ماهیت پلید آمریکا را بشناسد و حقانیت ایران بیشتر معلوم شود.

آزاد بخت در ادامه این پیام می افزاید: ایران اسلامی کشور تاثیرگذار و با صلابت منطقه است و همیشه بر امنیت و آرامش منطقه تاکید داشته است و این سیاست راهبردی را بدون توجه به سیاست های خصمانه آمریکا ادامه خواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز