استاندار همدان:

نیروهای ارتش نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر داشتند

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۹:۲۹
کد خبر: ۸۳۵۶۸۶
نیروهای ارتش نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر داشتند
سید سعید شاهرخی ادامه داد: نیروهای ارتش نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سیلاب اخیر از خودگذشتگی ها و صحنه های بی بدیلی خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی تعریف شده در قانون اساسی، در صورت ضرورت همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح حرکت کرده است.

استاندار همدان ادامه داد: نیروهای ارتش نقش مهمی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل اخیر داشتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در سیلاب اخیر از خودگذشتگی ها و صحنه های بی بدیلی خلق کردند.

شاهرخی گفت: امروز بصیرت و توانمندی نیروهای نظامی ایران، شرایطی خلق کرده است که دشمنان نه تنها توان تعرض به کشور، بلکه توان اعمال اقدام های استکباری خود را در منطقه ندارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده اند که امکان رویاروی نظامی با نیروهای مسلح توانمند و با ایمان کشورمان را ندارند؛ بنابراین مستکبران جهان و در راس آنها آمریکای جنایتکار به زر، زور و تزویر روی آورده تا ملت ایران را به زانو درآورد.

شاهرخی بیان کرد: دشمن همچنین با بهره گیری از حربه تفرقه، به ناامید کردن مردم از نظام و مسئولان روی آورده اند؛ غافل از اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب وحدت و همدلی بین ارکان نظام و مردم است و بهترین جلوه های همدلی در رویدادها و حوادث اخیر نمایان شد.

وی اظهار داشت: استان همدان پیشتاز وحدت و همدلی است و در این استان همه مسئولان معتقدند که باید وجود خود را صرف خدمت به مردم کنند و از هر حرکتی که موجب بازماندن از خدمت شود پرهیز کنند.

استاندار همدان با یادآوری حماسه آفرینی های ارتش خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب در ادامه مکر و حیله استکبار یکی از نقشه ها، قطع کردن بازوان انقلاب بود بنابراین برخی موضوع انحلال ارتش را مطرح می کردند.

شاهرخی اضافه کرد: امام راحل علی رغم همه اقدامات و جوسازی ها بر استقرار قدرتمندانه و عزتمندانه ارتش جمهوری اسلامی تاکید داشتند.

وی ادامه داد: بعد از این فرمان و تایید ارتش از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، مردم کشور با حضور در خیابان ها شعار «مردم فدای ارتش و ارتش فدای ملت» سر دادند.

استاندار همدان اظهار داشت: ارتش قهرمان در جریان شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب در کنار مردم بوده و پشتیبانی امام راحل نقش کلیدی در قانون اساسی برای این نیرو تعیین شد.

شاهرخی افزود: طبق قانون اساسی، پاسداری از استقلال، حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب سه تکلیف ارتش و سایر نیروهای مسلح است.

وی گفت: زمانی که عده ای نقشه کودتا برای جلوگیری از پیروزی انقلاب را می کشیدند همافران با امام راحل بیعت و شرایط را برای پایین کشیدن رژیم ستم شاهی فراهم کردند. 

استاندار همدان افزود: ایثارگری های نیروی قهرمان ارتش و سایر نیروهای مسلح در تاریخ پُر افتخار انقلاب ماندگار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز