شهردار همدان:

ورزش محلات همدان الگویی برای کشور محسوب می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۹:۱۳
کد خبر: ۸۴۲۵۵۴
ورزش محلات همدان الگویی برای کشور محسوب می شود
عباس صوفی گفت: امروزه ورزش محلات همدان الگویی برای کشور محسوب می شود و توانسته ایم با مشارکت فعالان عرصه ورزش محلات مختلف شهر همدان به نشاط اجتماعی و سلامت جامعه کمک شایانی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان در آیین پایانی المپیاد ورزش محلات و پرسنل شهرداری همدان اظهار داشت: روزگاری ورزش محلات تنها مختص یک رشته بود اما هم اینک علاوه بر تنوع در اجرای مسابقات در رشته های مختلف، در بخش بانوان نیز فعالیت چشمگیری را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: همچنین در رده های سنی مختلف نسبت به برگزاری مسابقات اقدام کرده ایم که دستاورد بسیار موفقی را برای شناسایی استعدادها و پرورش آنها خواهد بود.

صوفی اضافه کرد: در سال جاری نیز المپیاد ورزش محلات در سطح گسترده برگزار خواهد شد و درصدد هستیم همکاری متقابل با هیات های ورزشی استان همدان داشته باشیم.

شهردار همدان افزود: نگرش اعضای شورای اسلامی شهر همدان به ورزش محلات حمایتی و در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی آن نیز تاکید دارند.

وی اظهار داشت: امروزه ورزش محلات همدان الگویی برای کشور محسوب می شود و توانسته ایم با مشارکت فعالان عرصه ورزش محلات مختلف شهر همدان به نشاط اجتماعی و سلامت جامعه کمک شایانی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز