رییس هیات دوچرخه سواری :

سه شنبه های بدون خودرو تحقق همگانی شدن ورزش است

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۱:۴۹
کد خبر: ۸۴۵۴۹۷
سه شنبه های بدون خودرو تحقق همگانی شدن ورزش است
گردان گفت: برگزاری سه شنبه های بدون خودرو به شکل رسمی و منظم زمینه ساز همگانی شدن ورزش در بین آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات دوچرخه سواری همدان گفت: برگزاری سه شنبه های بدون خودرو به شکل رسمی و منظم زمینه ساز همگانی شدن ورزش در بین آحاد جامعه است.

کیوان گردان افزود: برگزاری این پویش به هیچ عنوان پیچیده نیست و نیاز به تعامل و برنامه ریزی منظم و منسجم دارد.

وی بیان کرد: هیات دوچرخه سواری همدان توانایی اجرایی شدن این طرح را دارد منتهی نیاز به عزم مسئولان اجرایی استان برای تبلیغات گسترده با هدف حضور حداکثر مردم و حمایت های لازم دارد.

گردان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان و سایر ارگان های دولتی باید در این راستا حمایت های لازم را داشته باشند تا بتوانیم به صورت منظم به اجرا شدن این طرح کمک کنیم.

وی یادآور شد: همگانی شدن ورزش یکی از سیاست های اصلی هیات دوچرخه سواری همدان است و پویش سه شنبه های بدون خودرو بهترین راهکار برای تحقق این هدف به شمار می رود.

رییس هیات دوچرخه سواری همدان افزود: می توان این طرح را در مرحله نخست در بافت مرکزی شهر همدان برگزار کرد اما نیاز به مصوبه شورای ترافیک و نیز سایر هماهنگی های قانونی دارد.

وی اظهار داشت: استفاده از دوچرخه نه تنها آلاینده های خودرویی را کاهش می دهد بلکه بار ترافیکی شهر را کاهش می دهد و در سلامت جامعه و افراد نقش تاثیر گذاری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز