معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان :

هدف ما در استان احیای واحدهای تولیدی است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۸:۴۶
کد خبر: ۸۴۷۷۴۵
هدف ما در استان احیای واحدهای تولیدی است
ظاهر پورمجاهد از پیگیری جدی احیای واحدهای تولیدی تعطیل همدان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه روزهای دوشنبه بازدید از واحدهای صنعتی را در برنامه دارم اظهار کرد: امسال بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان‌ها در راستای اجرای شعار «رونق تولید» مورد توجه است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه امسال ما به سراغ مدیران واحدهای صنعتی می‌رویم گفت: به همین دلیل از یک هفته قبل به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اعلام می‌کنیم که چه روزی در کدام شهرستان حضور خواهیم یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه حضور ما در واحدهای صنعتی هر شهرستان به تشخیص فرمانداری آن است گفت: با کار کارشناسی و متناسب با مشکلات واحدها، از مدیران دستگاه‌های مختلف دعوت می‌کنیم تا در بازدید از شهرستان‌ها همراه شوند.

وی با بیان اینکه دوشنبه آینده به شهرستان کبودراهنگ خواهیم رفت افزود: هدف از این بازدیدها حفظ اشتغال و سرمایه‌گذاری و ارتقای آن است.

پورمجاهد با اشاره به بازدید از واحد تولیدی تعطیل گفت: به دنبال این هستیم با کمک سیستم بانکی و سرمایه‌گذاران این واحدها را احیا و به چرخه تولید و اشتغال بازگردانیم.

وی با بیان اینکه متناسب با برنامه حرکت می‌کنیم اظهار کرد: البته نمی‌توانم بگویم تا پایان سال چند واحد تولیدی احیا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با بیان اینکه در ابتدای سال آماری از دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعطیلی واحدها گرفتیم و تلاش می‌کنیم عمده این واحدها را سامان دهیم گفت: در جلسات ستاد تسهیل استان طرح‌ها را کارشناسی خواهیم کرد و موضوعات مطرح می‌شود تا مصوبات کاربردی باشد.

وی افزود: برگزاری ستاد تسهیل در راستای احیای واحدهای تولیدی موثر بوده است به طوری که تعدادی از واحدها فعال و به سرمایه‌گذاران واگذار شده و یا توسط سرمایه‌گذار قبل به چرخه اشتغال بازگشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز