شهریه مدارس فوتبال در همدان چقدر است؟

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۰:۱۹
کد خبر: ۸۵۰۲۶۸
شهریه مدارس فوتبال در همدان چقدر است؟
بوجاریان با تاکید بر تعیین شهریه مدارس فوتبال در سطح این شهرستان گفت: هزینه ثبت نام هر نوآموز یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، دبیر هیات فوتبال همدان با تاکید بر تعیین شهریه مدارس فوتبال در سطح این شهرستان گفت: هزینه ثبت نام هر نوآموز یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است.

بوجاریان افزود: همچنین هر نوآموز باید ۲۰۰ هزار ریال برای صدور بیمه ورزشی و ۱۷۰ هزار ریال جهت حق عضویت فدراسیون فوتبال پرداخت کند.

وی اضافه کرد: هزینه تامین البسه مورد نیاز بازیکن به همراه توپ، ساک ورزشی و نیز لوگوی باشگاه نیز برعهده خانواده ها است مگر اینکه باشگاه طی قرارداد با شرکت های تولیدی نسبت به معرفی خانواده ها اقدام کنند.

دبیر هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: البته نرخ ثبت نام نوآموزان در سطح شهرستان های استان براساس وضعیت اقتصادی منطقه متغیر است و هیات های شهرستانی نسبت به تعیین آن تصمیم گیری می کنند.

بوجاریان زمانبندی مدارس فوتبال را ۳۰ جلسه تئوری و عملی عنوان کرد و گفت: شروع مدارس فوتبال از یکم تیرماه تا پایان پانزدهم شهریورماه سال جاری خواهد بود.

وی زمان ثبت نام از نوآموزان را دهم خردادماه جاری عنوان کرد و گفت: مدارس فوتبال در رده های زیر ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۳ سال نام نویسی می شود.

دبیر هیات فوتبال همدان افزود: هر مدرسه فوتبال نیز باید دارای مدیر آکادمی و مدیر مدرسه فوتبال باشد.

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
شما چرا این کار کردین من عاشق کلاس فوتبالم لطفا هر چه زودتر ثبت نام رو بیارید. با تشکر.???
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز