رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان ابقا شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۲:۴۷:۲۴
کد خبر: ۸۵۲۸۳۷
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان ابقا شد
ابراهیم قاسمی برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مجمع انتخابات هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان با حضور رضا حیدری رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان، نمایندگانی از ورزشکاران، مربیان، داوران، هیات‌های شهرستانی و باشگاه‌های کونگ فو در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور این شهر برگزار شد.

در این مجمع ۶ کاندیدا ثبت نام کرده بودند که علی حاجیلو، محمدرضا غلامی، محسن صنمی، علی کمونه و بهرامی دلشاد از حضور در انتخابات انصراف دادند.

ابراهیم قاسمی به عنوان تنها کاندیدای این مجمع توانست برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان ابقا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت: با توجه به ظرفیت بالا و مدال آوری این رشته در استان امید است شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی باشیم.

محسن جهانشیر افزود: در چهار سال گذشته تلاش‌های خوبی توسط این هیات در سطح استان صورت گرفته و باید برای گسترش این رشته برنامه ریزی مدونی انجام شود.

وی اضافه کرد: از رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان انتظار داریم با تلاش و پشتکار بیشتر به دنبال پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان باشد.

جهانشیر یادآور شد: یکی از اصلی ترین و مهمترین برنامه‌های هیات کونگ فو توجه ویژه به امر استعدادیابی باشد چرا که در المپیاد استعدادیابی نتایج خوبی کسب شد و این روند باید ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز