همدانی ها شب های خیلی خنکی در پیش دارند

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱:۰۰
کد خبر: ۸۶۴۶۳۸
همدانی ها شب های خیلی خنکی در پیش دارند
محمد حسن باقری شکیب پیش بینی کرد: از شامگاه دوشنبه تا دو روز آینده دمای هوای نقاط مختلف استان کاهش یافته و شب ها هوا خنک تر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: بر اساس ارزیابی نقشه های ماهواره ای، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش ملایم باد و غبار رقیق پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: روند کاهشی دمای هوای همدان از روز گذشته آغاز شده است و تا فردا / ‌سه‬ شنبه / ‌به صورت میانگین دمای‬ هوای کمینه (شبانه) و بیشینه (روزانه) استان بین ۲ تا چهار درجه‬ سانتیگراد کاسته می شود.

باقری شکیب عنوان کرد: در روزهای نخست آغاز فصل تابستان دمای برخی از نقاط استان به صورت لحظه ای تا ۳۹ درجه سانتیگراد نیز افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه امکان افزایش مجدد دمای هوای استان وجود دارد، افزود: از این روز میزان سرعت وزش باد افزایش و غبار رقیق استان را فرا می گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: نهاوند، فامنین و اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده اند.

باقری شکیب بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای همدان ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز