نهاده‌های ارزان قیمت از دست تولیدکننده پر می‌کشد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۹:۰۷
کد خبر: ۸۷۵۳۲۱
نهاده‌های ارزان قیمت از دست تولیدکننده پر می‌کشد
سلطانی نرسیدن نهاده‌های ارزان قیمت به دست تولیدکننده را علت افزایش قیمت می‌داند و بر این باور است که نهاده‌ای که دولت با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان تهیه می‌کند به ندرت دست تولیدکننده می‌رسد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل تعاونی مرغداران شهرستان همدان نرسیدن نهاده‌های ارزان قیمت به دست تولیدکننده را علت افزایش قیمت می‌داند و بر این باور است که نهاده‌ای که دولت با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان تهیه می‌کند به ندرت دست تولیدکننده می‌رسد و مافیای پشت پرده اجازه نمی‌دهد مرغداران بینوا از این امکانات بهره مند شوند.

مهدی سلطانی که برای دفاع از حق و حقوق از دست رفته چند مرغدار که به گران فروشی متهم شده‌اند پشت در اتاق رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان به انتظار ایستاده است خواستار ورود استاندار به موضوع چالش برانگیز مرغ شده و پافشاری می‌کند که باید قیمت این فرآورده در ستاد تنظیم بازار استان اصلاح و بازنگری شود.

به گفته او ۱۵۰ واحد مرغداری در گستره همدان، کبودراهنگ و بهار مشغول تولید هستند و تعداد واحدهایی که در سال‌های اخیر تعطیل شده‌اند را چند برابر فعال‌ها می‌داند که بیشترشان را بدهی‌های بانکی و نداشتن سرمایه و جور نبودن کفه دخل و خرج، خانه نشین کرده است.

سلطانی خواستار پشتیبانی و کمک دولت به همین تعداد اندک باقی مانده است و کشاندن تولیدکننده‌ها به کلانتری و دادگاه را سزاوار نمی‌داند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز