معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر:

خبرنگاران افسران جنگ رسانه ای هستند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۵:۳۳
کد خبر: ۸۸۳۴۶۶
خبرنگاران افسران جنگ رسانه ای هستند
سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر فارسی اظهار داشت: جنگ امروز جنگ رسانه ای است و خبرنگاران افسران این جنگ هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر سیاست رسانه های بیگانه را در راستای ناامید کردن مردم عنوان کرد و گفت: اهالی رسانه در داخل وظیفه دارند در برابر جریان رسانه ای بیگانه خبرهای خوب و امیدوار کننده منتشر کنند.

سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر فارسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ امروز جنگ رسانه ای است و خبرنگاران افسران این جنگ هستند.

وی افزود: به شرطی می توانیم از شرایط سخت کنونی و جنگ رسانه ای بیگانه با موفقیت عبور کنیم که آینده را روشن ببینیم.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر خطاب به اهالی رسانه تاکید کرد: امروز نیاز به انتشار خبرهای خوب داریم تا با این اقدام خنثی کننده نقشه ها و دسیسه های دشمنان باشیم.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه استکبار جهانی با روش نوین به دنبال نفوذ در کشور است افزود: استکبار علاوه بر نفوذ فرهنگی از طریق نفوذ سیاسی و امنیتی به دنبال استعمار کشورها است.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای و بزرگنمایی مشکلات به دنبال پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در بین مردم و بی اعتماد کردن آنان به نظام و انقلاب و مسئولان است.

سرهنگ  فارسی تاکید کرد: رسانه ها باید ماهرانه در راستای آگاهی بخشی به مردم گام بردارند و ضمن معرفی افراد خوب و موفق، در مسیر انتشار اخبار خوب ورود کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش رسانه ها در مدیریت انعکاس و انتشار اخبار سیل فروردین و ضبط صحنه های ارزشمند از این اتفاق بیان کرد: این اتفاق صحنه هایی از تعامل و همراهی تمامی اقشار جامعه و مسئولان را در دوران دفاع مقدس تداعی کرد.

معاون اداری و پشتیبانی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه رسانه هم قدرت و هم جذابیت دارند و نباید از قدرت آنها غافل شویم افزود: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید مسیرها را روان سازی کنیم.

سرهنگ فارسی ناامید کردن مردم، سلب اعتماد از یکدیگر و گرفتن عزت نفس را از جمله روش های دشمن برشمرد و گفت: هم اکنون سیاستی که علیه مردم ایران به کار گرفته اند، در همین راستا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز