اتفاق نظری در استیضاح شهردار همدان وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۰۹:۰۷:۲۶
کد خبر: ۸۸۸۹۷۹
اتفاق نظری در استیضاح شهردار همدان وجود ندارد
بادامی نجات گفت: مدیرعامل جدید این سازمان نیرویی توانمند، خلاق، جوان و پیگیر است و تاکنون اتفاق نظری برای استیضاح شهردار وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: علت تغییر در مدیریت این سازمان مباحث و رویکرد سیاسی نبوده و تغییر در سازمان به دلایلی از جمله عملکرد و فارغ از جنبه سیاسی است.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: شورای پنجم از ابتدا و با انتخاب عباس صوفی به عنوان شهردار نشان داد فراجناحی است و جابجایی در سازمان فرهنگی شهرداری ارتباطی به مسائل سیاسی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم شهردار نیز با توجه به تذکرات کمیسیون فرهنگی شورا در خصوص عملکرد این سازمان بوده است ادامه داد: مدیرعامل جدید این سازمان نیرویی توانمند، خلاق، جوان و پیگیر است و تاکنون اتفاق نظری برای استیضاح شهردار وجود نداشته است.

وی در خصوص وضعیت ۲ عضو شورای شهر همدان، ابراهیم مولوی و جواد گیاه‌شناس نیز تصریح کرد: پیشنهاد سلب عضویت مولوی در همدان با تایید غیبت غیرموجه و با مصوبه هیات حل اختلاف استان به هیات حل اختلاف کشور ارسال شد.

بادامی‌نجات به برگزاری جلسه ۹ نفره هیات حل اختلاف کشور در این خصوص در ماه گذشته، اشاره کرد و ادامه داد: این جلسه اما به رای‌گیری نرسیده و هر تصمیم که هیات حل اختلاف کشور بگیرد لازم‌الاجرا است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز مولوی سلب عضویت نشده است، خاطرنشان کرد: جواد گیاه‌شناس تا زمان تعیین تکلیف عضو جایگزین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز