نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری برنا(۱)

بیکاری ام الفساد است/ احیای سازمان ملی جوانان ضروری است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۸۸۹۰۲۵
بیکاری ام الفساد است/ احیای سازمان ملی جوانان ضروری است
بهرام نیا با اشاره به اینکه بیکاری ام الفساد همه آسیب های اجتماعی است گفت: بیکاری باعث بیماری های روحی - روانی، از هم پاشیدن خانواده ها و در نتیجه باعث افزایش فساد در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حضور در خبرگزاری برنا در همدان از روند اطلاع رسانی این خبرگزاری بازدید کرد.

حسن بهرام نیا در این بازدید ضمن تقدیر از انعکاس اخبار حوزه جوانان و شهرستان نهاوند در خبرگزاری برنا گفت: حضور پرشور جوانان در صحنه های مختلف انقلاب باعث افزایش اقتدار ملی می شود و ظرفیت نسل جوان باید جدی گرفته شده و به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی هرروز درحال افزایش بوده وگستره وسیعتری را در برمی گیرد، اظهار کرد: مسئولان باید خواسته ها و مطالبات جوانان را بدانند تا بتوانند در این زمینه برنامه ریزی و تلاش کنند.

بهرام‌نیا تأکید کرد: آنچه امروز همه مسؤولان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مواجهه با تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن علیه ایران اسلامی باید در دستور کار قرار دهند توجه به توان داخلی و اعتماد به نسل جوان جامعه است چراکه این مهم در همه زمینه‌ها می‌تواند موجبات خیر و برکت برای کشور را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری ام الفساد همه آسیب های اجتماعی است گفت: بیکاری باعث بیماری های روحی - روانی، از هم پاشیدن خانواده ها و در نتیجه باعث افزایش فساد در جامعه می شود.

نماینده مردم نهاوند در خانه ملت گفت: بخش اعظم جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند وبرای برون رفت از مشکلات باید با نگاه جوانان به موضوع نگاه شود و ظرفیت جوانان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی افزود: حضور جوانان متخصص و متعهد در جامعه یکی از دستاورهای ارزشمند انقلاب است، جوانان نابسامانی ها را بهتر می بینند چرا که نسخه های گذشته برای برون رفت از وضعیت موجود مناسب نیست و کار آمدی و کارایی لازم را ندارد.

بهرام نیا با اشاره به موافقت خود و مجلس برای تفکیک وزارت ورزش از امور جوانان گفت: با توجه به اینکه موضوع جوانان یک موضوع فرابخشی است، لازم است در حوزه های مختلف اعم از اشتغال، مسکن حتی بحث هایی مثل اوقات فراغت و... مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: احیای سازمان ملی جوانان امری ضروری به نظر می رسد تا جوانان متولی مشخصی داشته و این متولی سطح قابل قبولی در بدنه دولت داشته باشد.

وی افزود: در مجلس اقدامات خوبی در حوزه ازدواج جوانان صورت گرفت که افزایش چشگیر وام ازدواج و تسهیلات وام اشتغال یکی از این موارد بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت ورزشی نهاوند گفت: ورزش نهاوند سال ها در کشور و استان صاحب جایگاه بوده است و قهرمانان و مدال آوران زیادی را به ورزش ایران معرفی کرده است و در بسیاری از رشته های ورزشی چون کشتی نهاوند قطب کشور بوده است  اما امروز به دلیل برخی مسائل ورزش نهاوند  نسبت به سه دهه قبل ضعیف تر شده است و می طلبد مسئولان کشوری و استانی  نگاه حمایتی  در بحث اعتبارات و زیر ساخت ها به ورزش این شهرستان داشته باشند تا باز هم شاهد افتخار آفرینی جوانان این دیار باشیم.

وی علت تضعیف ورزش نهاوند را ورود افراد بی تخصص به حوزه ورزش و نگاه تبعیضی استان در گذشته دانست و افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان نهاوند از اولویت‌ها است چرا که نهاوند دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در ورزش است.

حسن بهرام نیا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای ارتقا جایگاه ورزش نهاوند و همچنین افزایش سرانه ورزشی گفت: استخر شهرک طالقانی که بااعتبار ۲.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت و گاز در حال ساخت است یکی از این پروژه‌هاست.

وی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد نمایندگی‌های ورزشی در بخش‌های زرین‌دشت به مرکزیت شهر بروزل، بخش گیان در شهرگیان، گفت: در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی شهرستان نهاوند که از مطالبات مردم و جامعه ورزشی شهرستان نهاوند است با وزیر ورزش جلسه‌ای برگزار شد که وزیر ورزش دستور تخصیص اعتبار ویژه برای نهاوند را صادر کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده از محل این اعتبار ویژه خوابگاه ورزشی، استخر بانوان و خانه باستانی نهاوند تکمیل و در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

بهرام نیا بابیان اینکه مسئولین حوزه ورزش در استان و شهرستان نهاوند در این خصوص پیگیر هستند که به‌محض تأمین اعتبار این مهم با سرعت هرچه بیشتر به کار خود ادامه داد، افزود: با تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان نهاوند ورزش قهرمانی و همگانی به رشد و بالندگی متعادل خواهد رسید.

ادامه دارد..

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز