کمترین شکایت‌های پزشکی مربوط به بیمارستان‌های تامین اجتماعی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۵:۰۲
کد خبر: ۸۸۹۶۹۸
کمترین شکایت‌های پزشکی مربوط به بیمارستان‌های تامین اجتماعی است
علیرضا صفری گفت: کمترین مشکلات و شکایت ها مربوط به بیمارستان‌های تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: کمترین مشکلات و شکایت ها مربوط به بیمارستان‌های تامین اجتماعی است.

علیرضا صفری با بیان اینکه بیمارستان آتیه از سال ۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با ۱۶۰ تخت فعال مشغول خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان استان است افزود:  این بیمارستان ۳۱ پزشک متخصص، ۱۶ پزشک عمومی، چهار داروساز و یک دندان‌پزشک دارد.

وی ادامه داد: از سال ۸۸ برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی تلاش شده است و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت ارتقای هتلینگ بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی مطرح شد که موجب فراهم شدن امکانات مناسب شد.

صفری با اشاره به اینکه امروز در بیمارستان آتیه همدان دستگاه «سی تی اسکن» و « ام آر آی» فعال است و دستگاه‌های رادیولوژی به دیجیتال تبدیل شده‌اند گفت: در گذشته آمبولانس‌های تامین اجتماعی استان شرایط خوبی نداشت اما امروز ۱۴ دستگاه استاندارد فعال است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در حوزه آزمایشگاه و هر وسیله تجهیزاتی مشکل خاص نداریم افزود:‌ فضای فیزیکی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بازسازی شده و طبق استانداردها اقداماتی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان تامین اجتماعی استان از بهترین‌های شغل خود هستند گفت: مشکل اصلی این پزشکان تعرفه‌ها است که دانشگاه علوم پزشکی حقوق دو کا پرداخت می‌کند اما ما به پزشکان یک کا واریز می‌کنیم که مقداری هم به علت قصورات، مالیات و بیمه کم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شدت افزایش مالیات ناجوانمردانه است گفت: برخی از پزشکان معتقد هستند از هزینه سه عمل جراحی یکی برای اداره امور مالیات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز