۵۵ هزار نفر از کارکنان شرکتی و قراردادی شهرداری تعیین تکلیف خواهند شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۶:۲۷
کد خبر: ۸۹۱۲۴۴
۵۵ هزار نفر از کارکنان شرکتی و قراردادی شهرداری تعیین تکلیف خواهند شد
امیر خجسته با بیان اینکه این تلاش به یک تحول کشوری در حوزه حمایت از کارکنان شهرداری تبدیل شده است تصریح کرد: در تصمیم گیری اخیر 55 هزار نفر از کارکنان شهرداری تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامیدر نشست شورای اداری شهرداری همدان با بیان اینکه حمایت از کارکنان خدوم شهرداری یکی از اصولی است که کیفیت خدمات‌دهی به شهروندان را تغییر خواهد داد اظهار کرد: این حمایت باید در سکان مدیریتی شهرداری، مدیران بالادستی و نمایندگان عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کارکنان شهرداری باعث می‌شود شرایط زندگی این قشر خدوم مناسب‌تر از گذشته شود افزود: پیگیری‌های مستمر در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی شهرداری انجام دادیم و بالاخره تصمیم نهایی آن در‌ مجلس گرفته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تلاش به یک تحول کشوری در حوزه حمایت از کارکنان شهرداری تبدیل شده است تصریح کرد: در تصمیم گیری اخیر 55 هزار نفر از کارکنان شهرداری تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتفاقات بسیار مهمی در خصوص‌ جذب سرمایه‌گذار امکانات رفاهی شهر صورت گرفته است گفت: این مهم نتایج سالها تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های مواصلاتی مانند آزادراه، قطار، فرودگاه و باور همدان به عنوان یک شهر گردشگری است.

خجسته خاطرنشان کرد:  شهرداری باید تمرکز اماکن رفاهی در یک منطقه از همدان را پایان دهد و با ایجاد پروژه‌های بزرگ و ماندگار از ترافیک شدید اجتماعی در این مناطق جلوگیری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز