افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری همدان

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۹:۴۸
کد خبر: ۸۹۱۲۶۲
افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری همدان
نتایج تماس‌های شهروندان همدانی با سامانه مدیریت شهری۱۳۷ نشان داد ۷۹ درصد مردم این شهر از عملکرد شهرداری راضی و نسبت به بهبود شرایط با حضور عباس صوفی شهردار همدان امیدوار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ با توجه به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و همچنین تاثیر میزان رضایت شهروندان در افزایش اعتماد و مشارکت عمومی، همگرایی جامعه و کارایی بهینه حوزه مدیریت شهری، در عملکرد شهرداری در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری همدان و عوامل مؤثر بر آن مورد بررسی و شناسایی قرار گرفته است.

شهردار همدان گفت: در طی مدتی که سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان آغاز به فعالیت کرده ۱۲۱ هزار تماس با این مجموعه گرفته شده است.

عباس صوفی با بیان اینکه از این تعداد تماس تعداد ۲۰۰۰۰ هزار پیام ثبت و به کارتابل ۶۰۰ نفر از پرسنل مختلف شهرداری ارجاع شده، گفت: تاکنون تعداد ۱۶ هزار درخواست شهروندان  پیگیری شده که رضایتمتدی ۷۹ درصدی شهروندان را باعث شده است.

وی خاطرنشان کرد:برای اولین بار  شهرداری همدان در راستای خدمت رسانی به مردم و بررسی میزان عملکرد و رضایتمندی از مدیران و کارشناسان این نهاد را در مطبوعات استانی بصورت فصلی  منتشر کرده و خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه تیرماه و مرداد ماه حدود چهارهزار پیام در این مرکز ثبت شده ادامه داد: از این تعداد حدود ۲ هزار و ۸۵۰ پیام پیگیری شده و یک هزار و ۳۷۷ پیام از طرف پرسنل شهرداری زمانبر اعلام گردیده که پس از بررسی و آماده شدن شرایط و ملزومات الباقی درخواستها هم در نوبت انجام قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:  در مجموع در طی این 2 ماه 68.32 درصد رضایتمندی شهروندان کسب شده که باید تا پایان شهریورماه امیدوراریم این رقم به 75 درصد که خط رضایت شهرداری است برسد.

شهردار همدان گفت: تماس های پرتکرار در این مدت با سامانه ۱۳۷ شامل ساخت و سازهای غیر مجاز 12.97 در صد، لکه گیری معابر 12.08 درصد، روکش آسفالت 4.39 درصد، پاکسازی معابر 3.64 درصد ، جمع آوری نخاله 3.38، رفع سد معبر 2.43 درصد، درخواست نصب مخزن و زباله 2.42 ، رفع سد معبر مصالح ساختمانی 2.23 درصد و سد معبر اجناس 2.13 درصد و نوار حفاری عرضی 2.04 درصد بوده است.

صوفی در پایان از شهروندان فهیم همدانی خواست مسایل و درخواستهای مدیریت شهری را با مرکز شبانه روزی ۱۳۷ شهرداری در میان گذاشته و از خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری ،معماری و شهرسازی ،فنی و عمرانی ،فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و نظارت عمومی بر پرسنل و همچنین حمل و نقل عمومی و مسائل مرتبط با ترافیک بدون مراجعه حضوری به شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه بهره ببرند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز