اسراف در سفره‌های نذری زیاد است

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۶:۱۶
کد خبر: ۸۹۳۵۶۹
اسراف در سفره‌های نذری زیاد است
فاطمه یوسفی از اجرای طرح «نذر سلامت» در مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: از آنجا که گاهی شاهد اسراف در سفره‌های نذری هستیم، می‌توان خروجی این سفره‌ها را هدفمند کرد و باقیات الصالحاتی از دل آن خارج کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت همدان از اجرای طرح «نذر سلامت» در مجمع خیرین سلامت خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های مختلفی که در شورای زنان و واحد آموزش و پیشگیری مجمع خیرین سلامت برگزار می‌شود به دنبال اجرای طرح «نذر سلامت» هستیم.

وی بیان کرد: مسلمانان با فرارسیدن ماه محرم به مراسم عزاداری در مساجد، تکایا و بعضی منازل و محله‌ها و توزیع غذای نذری بین مردم و عزاداران می‌پردازند و البته ذاتاً خیر هم هستند، آنها حتی برای رفتگان خود نیز خیرات می‌کنند که درصددیم این اقدامات برای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان هدایت شود.

رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: از آنجا که گاهی شاهد اسراف در سفره‌های نذری هستیم، می‌توان خروجی این سفره‌ها را هدفمند کرد و باقیات الصالحاتی از دل آن خارج کرد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم هزینه‌های سفره‌های نذری کمتر شود و مابقی آنها برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مبرم بیماران در نظر گرفته شود گفت: می‌توان از این طریق به خرید تشک مواج، دستگاه اکسیژن، تخت بیمارستانی و دستگاه رادیولوژی، ماموگرافی و... پرداخت.

یوسفی با بیان اینکه امیدوارم این طرح مورد توجه قرار گیرد و هنگام دادن نذری، مقداری از هزینه‌ها به نام خیرین به مجمع خیرین سلامت تحویل داده شود تا مورد استفاده بیماران نیازمند قرار گیرد خاطرنشان کرد: از طریق این سفره‌ها افراد زیادی می‌توانند مشکلات بیماران سخت‌درمان را رفع کنند و تجهیزاتی را اهدا کنند تا همواره یاد بانیان خیر گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح نخستین بار است که در مجمع خیرین و شورای زنان مطرح می‌شود گفت: با رابطین مساجد و مراکز مذهبی در مورد آن صحبت شده و خوشبختانه استقبال خوبی هم صورت گرفته که امیدواریم به هدف مورد نظر دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز