شمع انجمن ادبی آفرینش مراکز قروه‌ی درگزین و رزن روشن شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۲:۴۸
کد خبر: ۸۹۳۶۴۴
شمع انجمن ادبی آفرینش مراکز قروه‌ی درگزین و رزن روشن شد
هم‌زمان با برگزاری جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانه مرکز فرهنگی هنری قروه‌ی درگزین، انجمن ادبی آفرینش شهرستان قروه‌ی درگزین و رزن افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هم‌زمان با برگزاری جشن اختتامیه کارگاه‌های تابستانی، انجمن ادبی آفرینش شهرستان قروه‌ی درگزین و رزن افتتاح شد.

این جشن، صبح روز پنج‌شنبه 7 شهریورماه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری، کارشناس فرهنگی، مربیان فرهنگی، هنری، ادبی، کارشناس حراست و جمعی از اعضای نوجوان و ارشد ادبی هر دو مرکز قروه‌ی درگزین و رزن برگزار شد.

بهناز ضرابی‌زاده خالق دختر شینا و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ادای احترام به کلام الله مجید و با همراهی اعضای ادبی علاقه‌مند، بعد از بازگشایی این انجمن و روشن کردن شمع‌های آن آرزو کرد؛ چراغ انجمن ادبی آفرینش دو مرکز تا سال‌های سال با تلاش و جدیت اعضای خوب و دست به قلم آن، روشن بماند.

در این مراسم، ضرابی‌زاده انجمن‌ها را یک شروع خوب و موثر برای تولید آثار خلاق و هم‌چنین بستری مناسب برای گردهم آوردن نوجوانان و جوانان مستعد ادبی و تبادل نظر، خوانش و نقد آثار و در نهایت چاپ و انتشار آنها دانست.

وی هم‌چنین از مربیان ادبی مراکز قروه و رزن خواست تا برای پویایی این انجمن‌ برنامه‌ریزی کنند. وی با بیان این مطلب که استان همدان دارای نویسندگان و هنرمندان خوبی است، به برگزاری نشست‌های ادبی با حضور هنرمندان و نویسندگان بومی برای آشنایی و کسب تجربه تأکید کرد.

بهناز ضرابی زاده هدف اصلی برگزاری این انجمن‌ها و سایر کارگاه‌های کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان را ایجاد «حال خوش» در کودکان و نوجوانان دانست و از مربیان خواست تا در حفظ این فضای ایجاد شده تلاش کنند.

در ادامه نخستین جلسه‌ی انجمن ادبی آفرینش، با خوانش دو اثر به نمایندگی توسط اعضای ارشد ادبی رزن و قروه‌ی درگزین آغاز شد و این آثار توسط ضرابی‌زاده مدیر کل کانون استان نقد و تجلیل شد. وی در این نقد توصیه‌هایی را برای هر چه بهتر شدن آثار اعضا بیان کرد و بدین ترتیب نخستین برگ از دفتر انجمن ادبی آفرینش ورق خورد.

لازم به ذکر است این انجمن یک‌بار در ماه تشکیل می‌شود و هرماه یکی از مراکز قروه‌ی درگزین و رزن میزبان آن خواهند بود و اعضای این دو مرکز آثار خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز