آغاز مسابقات بین‌المللی اوپن ابن سینا در همدان

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۸:۰۷
کد خبر: ۸۹۷۱۹۹
آغاز مسابقات بین‌المللی اوپن ابن سینا در همدان
شانزدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین‌المللی اوپن ابن‌سینا همدان با رقابت ۴۴۰ شطرنجباز ایرانی و خارجی به میزبانی سالن ۶ هزار نفری انقلاب این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شانزدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین‌المللی اوپن ابن‌سینا همدان با رقابت ۴۴۰ شطرنجباز ایرانی و خارجی به میزبانی سالن ۶ هزار نفری انقلاب این شهر آغاز شد.

این پیکارها در سه جدول برگزار می‌شود که جدول ای با رقابت ۷۷ استادبزرگ شطرنج از کشورهای مختلف جهان در ۹ دور به روش سوییسی آغاز شده است.

همچنین جدول بی با رقابت ۱۱۳ شطرنجباز و جدول سی با حضور ۲۵۰ شطرنجباز مطرح کشور از امروز در ۱۱ دور به روش سوییسی آغاز شد.

این پیکارها در هشت روز برگزار می شود و استقبال چشمگیری از این دوره از مسابقات شده است.

جوایز نقدی برای مقام‌آوران این دوره از رقابتها در نظر گرفته شده است.

استاد بزرگ لئون بابوجیان از ارمنستان، استاد بزرگ گیگا کیوپارادزه از گرجستان، آنتون میخایلف از روسیه، استاد بین المللی لقمان گولیف از جمهوری آذربایجان، استاد بزر تورنیکه سانیکیدزه از گرجستان، استاد بزرگ مسعود مصدق پور از خراسان رضوی، استاد بین المللی مرصاد خداشناس از خراسان رضوی، استاد بین المللی محمد امین مولایی از مازندران، استاد بین المللی بردیا دانشور از تهران و استاد بین المللی محسن شعرباف از تهران شطرنجبازان مطرح این دوره از مسابقات هستند.

قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) حاکم بر مسابقات است.

سال گذشته آرش طاهباز استاد بزرگ شطرنج از گیلان با کسب تساوی برابر احمد عسگری زاده از تهران با هفت امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز