سرمربی تیم ملی نوجوانان:

با بهترین شرایط به مسابقات آسیایی می رویم/ هدفمان پیروزی با گل های بالا است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۳:۵۹
کد خبر: ۸۹۷۵۱۴
با بهترین شرایط به مسابقات آسیایی می رویم/ هدفمان پیروزی با گل های بالا است
حسین عبدی گفت: : بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و نفرات خوبی در اختیار داریم با بهترین شرایط به مسابقات آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این روزها همدان میزبان اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان پیش از آغاز مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا می باشد، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در ابتدا از میزبانی خوب استان همدان تشکر می کنم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورمان در رقابتهای پیش رو باشیم.

وی ادامه داد: بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و نفرات خوبی در اختیار داریم و تمرینات خود را تا روز دوشنبه در همدان ادامه می دهیم و بعد از آن برای برگزاری مسابقات آماده می شویم.

حسین عبدی در خصوص مسابقات تدارکاتی این تیم پیش از مسابقات گفت: دو تورنمنت بین المللی را پشت سرگذاشته ایم و از دو تیمی که به در مسابقات حضور داشتند از بین 50 بازیکن 25 بازیکن منتخب و بهترین ها را انتخاب کرده ایم .

وی تصریح کرد: همه بازیهای تدارکاتی خود را با برد پشت سر گذاشته ایم و برای اولین بار در رده های پایه موفق شدیم تیم ملی عراق را در همدان شکست دادیم و در کل بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار کردیم.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اظهار کرد: در تمام بازی های تدارکاتی به دنبال افزایش میل گلزنی در بین بازیکنان و گل نخوردن بودیم و به خوبی توانستیم این تاکتیک را در تیم پیاده سازی کنیم.

وی در خصوص شناخت خود از حریفان تیم ملی نیز گفت: ما افغانستان را می شناسیم و در یک بازی تدارکاتی در تاجیسکتان برابر این بازی کرده ایم و شناخت کاملی نسبت به این تیم داریم اما نسبت به مالدیو و فلسطین شناخت کمتری داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز