سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

تیم جوان و یکدستی را کنار هم جمع کرده‌ایم/ می خواهیم با قدرت شروع کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۳:۳۵
کد خبر: ۸۹۹۱۳۹
تیم جوان و یکدستی را کنار هم جمع کرده‌ایم/ می خواهیم با قدرت شروع کنیم
گل محمدی گفت: در دوران آماده‌سازی پیش فصل تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و از نظر بدنی بسیار خوب کار کرده و یک تیم جوان و یکدست را کنار هم جمع کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به بالا رفتن سطح لیگ دسته دوم فوتبال کشور نسبت به فصول گذشته اظهار داشت: با حضور مربیان توانمندی مانند ساکت الهامی و علی‌اصغر کلانتری در گروه ما سطح فنی این گروه بسیار بالاتر رفته و می‌توان گفت با گروه «ب» هم تراز شده است.

هادی گل‌محمدی افزود: برای شروع لیگ هیجان داریم و می‌خواهیم با قدرت لیگ دسته دوم فوتبال کشور را آغاز کنیم و تیم‌ از همه نظر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: در دوران آماده‌سازی پیش فصل تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و از نظر بدنی بسیار خوب کار کرده و یک تیم جوان و یکدست را کنار هم جمع کرده‌ایم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: در این ایام بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و به خواسته‌های فنی خود رسیده‌ایم به همین دلیل به آینده تیم بسیار خوش بین هستم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برای یک موفقیت باید همه تلاش کنند، بیان کرد: امیدواریم با شروع قدرتمند و کسب نتایج مناسب جواب حمایت‌ها را به خوبی بدهیم.

گل‌محمدی با اشاره به دیدار شهرداری برابر کاسپین قزوین گفت: برای کسب نتیجه و پیروزی قدم به این مسابقه می‌گذاریم تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز شیرین با قدرت لیگ را شروع کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نخست این رقابت‌ها چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم فوتبال کاسپین خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز