مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

خدمت به بیش از ۳هزار نفر در ۲۵ روستا شهرستان طبس توسط نذرآب استان همدان

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۵:۰۲
کد خبر: ۹۰۰۳۸۹
خدمت به بیش از ۳هزار نفر در ۲۵ روستا شهرستان طبس توسط نذرآب استان همدان
شهریاری با بیان اینکه این کاروان با مرکزیت روستای تپه طاق طبس به بیش از ۳هزار نفر اهالی ۲۵ روستا این منطقه ارائه خدمت کرد، افزود: بیش از دو هزار و ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ محمد رحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کاروان نذر آب هلال احمر در شهرستان طبس بیان کرد: این  کاروان از روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز و به مدت چهار روز ارایه خدمت کرد.

وی با بیان اینکه این کاروان با همراهی ۵۰ نفر از داوطلبین و پرسنل جمعیت هلال احمر به ارایه خدمات پرداخته است، افزود: تیم پزشکی کاروان شامل ۱۸ نفر از جمله دندان پزشک، متخصص داخلی و فوق تخصص ریه، فوق تخصص نفرولوژی، متخصص تغذیه، بهداشت مواد غذایی، متخصص زنان و زایمان، دکتر روانشناس، پزشک عمومی، ماما، اپتومتریست، فیزیوتراپیست، پرستار و تکنسین دارویی است.

وی با بیان اینکه این کاروان با مرکزیت روستای تپه طاق طبس به بیش از ۳هزار نفر اهالی ۲۵ روستا این منطقه ارائه خدمت کرد، افزود: بیش از دو هزار و ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده اند.

شهریاری توزیع ۱۵۰ بسته بهداشتی و ۱۵۰ بسته غذایی را از دیگر خدمات انجام شده توسط این کاروان عنوان کرد و گفت: همچنین ۱۲ تانکر آب هزار لیتری در بین روستا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ۶۱۷ ثوب لباس مختلف، ۸۲ جفت کفش و ۷۱ عدد کیف توسط این تیم در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش های بهداشتی و سبک زندگی، آموزش های پیشگیری از سرطان های زنان، تب کریمه کنگو و پخش فیلم سینمایی در طول شب های استقرار از دیگر خدمات ارائه شده توسط این کاروان بوده است.

بنا به گفته شهریاری ۹۲۰ نفر از خدمات دارویی بهره مند شده که ارزش این داروها ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه برای ۴۱۶ نفر عینک طبی و آفتابی توسط اپتومتریست تجویز شد، اظهار کرد: این عینک ها بطور رایگان با همت خیرین در اختیار این افراد قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز