اجلاس جهانی راه ابریشم قادر به تحقق سیاست‌های گردشگری خواهد بود

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۰:۲۶
کد خبر: ۹۰۱۱۵۱
اجلاس جهانی راه ابریشم  قادر به تحقق سیاست‌های گردشگری خواهد بود
ترابیان گفت: اجلاس جهانی راه ابریشم به‌خوبی قادر به تحقق سیاست‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی خواهد بود و باید از این امتیاز بهره لازم را برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیئت مدیره محموعه تله کابین گنج‌نامه با اشاره به میزبانی همدان از اجلاس جهانی راه ابریشم، گفت: توسعه صنعت توریسم از اولویت‌های کشور و به خصوص شهر همدان است و در برگزاری اجلاس جاده ابریشم به دنبال بهره‌برداری از این موضوع خواهیم بود.

سعید ترابیان با بیان اینکه باید از پتانسیل‌های شهر همدان برای معرفی این شهر و جذب توریسم استفاده کرد، گفت: اجلاس جهانی راه ابریشم به‌خوبی قادر به تحقق سیاست‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی خواهد بود و باید از این امتیاز بهره لازم را برد.

وی با اشاره به اینکه به واسطه میزبانی همدان و برگزاری این اجلاس میهمانان داخلی و خارجی در همدان حضور پیدا می‌کنند و ضمن بازدید از اماکن و آثار تاریخی و فرهنگی همدان، با پیشینه و جاذبه های مهم و تأثیرگذار آن آشنا می‌شوند، اظهار کرد: تلاش در راستای شناساندن بهتر همدان برای جذب گردشگر باید مدنظر قرار گیرد.

ترابیان با بیان اینکه بسیاری از زیبایی‌های طبیعی و اماکن توریستی و تفریحی استان‌های غرب کشور از جمله همدان ناشناخته است و باید برای معرفی انها تلاش کرد، افزود: اگر این ظرفیت‌ها به خوبی تبلیغ شود موجب جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم همدان در برپایی اجلاس بین المللی راه ابریشم موفق باشد و این رویداد کارکردهای موثری برای گردشگری همدان داشته باشد، گفت: جایگاه همدان از لحاظ گردشگری بالا است و باید همدان را به جایگاه واقعی آن رساند.

ترابیان با یادآوری اینکه همدان دارای اماکن دیدنی و آثار ماندگاری از گذشتگان است که نه تنها باید در حفظ و نگهداری آنها در امر صنعت گردشگری کوشا بود بلکه باید از ظرفیت‌های نقاط مختلف استان از جمله طبیعت زیبای آن با ایجاد فضاهای تفریحی، رفاهی و فرهنگی در جذب هرچه بیشتر توریسم استفاده کرد.

وی افزود: تاثیرات شگرف گردشگری در کاهش نرخ بیکاری وافزایش سطح درآمد ملی بخشی از مزایای این صنعت است که همین موضوع تاکید می‌کند که نباید از توسعه صنعت گردشگری غافل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز