نماینده مردم بهار و کبودراهنگ

فعالان در مشاغل خانگی نیارمند حمایت های مالی و تسهیلاتی هستند

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۲:۳۳
کد خبر: ۹۰۶۵۸۸
فعالان در مشاغل خانگی نیارمند حمایت های مالی و تسهیلاتی هستند
محمد علی پورمختارافزود: فعالان در مشاغل خانگی نیارمند حمایت های مالی و تسهیلاتی هستند که برای تامین منابع مورد نیاز رایزنی هایی با بانک کارآفرینی امید صورت گرفته تا اعتباری برای این حوزه در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان گفت: با توجه به اقبال مردم در زمینه مشاغل خانگی و نقش آنها در کاهش بیکاری، انتظار می‌رود این قبیل مشاغل حمایت شوند. 

محمد علی پورمختار افزود: اقبال خوبی برای مشاغل خانگی از جمله بافت فرش، خیاطی و دیگر حرفه ها وجود دارد و ساکنان برخی روستاها به صورت ۱۰۰ درصد در مشاغل خانگی فعال هستند.

وی افزود: فعالان در مشاغل خانگی نیارمند حمایت های مالی و تسهیلاتی هستند که برای تامین منابع مورد نیاز رایزنی هایی با بانک کارآفرینی امید صورت گرفته تا اعتباری برای این حوزه در نظر بگیرند.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت شستا در همدان کاری به ویژه در حوزه صنعت و معدن انجام نداده است که امیدواریم در این حوزه طرح هایی اجرایی کند.

پورمختار افزود: مجوزهای لازم برای ساخت ۲ درمانگاه در بهار و کبودراهنگ صادر شده است اما این طرح ها پس از اجرا تعطیل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز