فرمانده انتظامی استان همدان :

استان همدان جزو سه استان برتر در امنیت است

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۳:۵۸
کد خبر: ۹۰۷۳۷۸
استان همدان جزو سه استان برتر در امنیت است
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه اگر امروز در جزیره‌ای امن به واسطه شهدا قرار گرفته‌ایم، این تلاش‌های رزمندگان است که با وجود توطئه‌های دشمن ما را در این جزیره امن قرار داده است تصریح کرد: استان همدان جزو سه استان برتر در امنیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی استان همدان صبح امروز در صبحگاه مشترک به مناسبت سومین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت متعلق به همه است و هفته ناجا فرصتی برای ارائه بخشی از تلاش‌های تلاشگران عرصه امنیت است.

وی به استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و سایر دستگاه‌ها در ارتقای امنیت پایدار با ارائه راهکار مناسب اشاره کرد و گفت: شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند و امین مردم» است که با توجه به اتفاقات دنیا و کشور پلیس باید حرفه‌ای، هوشمند و به‌روز باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: امروز نیروی انتظامی علاوه بر اقدامات در حوزه سلبی و ایجابی، در حوزه اجتماعی و جامعه‌محور در حوزه پیشگیری اجتماعی نیز متمرکز است چراکه اگر آگاه‌سازی مردم صورت گیرد بیش از 60 درصد جرائم قابل پیشگیری است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان افزود: در حوزه فضای مجازی بیش از 80 درصد جرائم کشف و ضبط شده است.

کامرانی‌صالح با تاکید بر اینکه اگر امروز در جزیره‌ای امن به واسطه شهدا قرار گرفته‌ایم، این تلاش‌های رزمندگان است که با وجود توطئه‌های دشمن ما را در این جزیره امن قرار داده است تصریح کرد: استان همدان جزو سه استان برتر در امنیت است.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از سه تن مواد مخدر کشف و بیش از 5 هزار مصرف‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند ادامه داد: 41 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق نیز طی 6 ماهه امسال 141 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و باندهایی در این راستا متلاشی شدند.

وی به آمار تصادفات منجر به فوت در این بازه زمانی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش 30 درصدی ترددها تصادفات فوتی درون شهری پنج درصد کاهش و برون‌شهری هشت درصد افزایش داشته است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه مردم نیز باید پلیس ما باشند اظهار کرد: انتقادات و پیشنهادات در سامانه 197 پیگیری می‌شود که بیش از 15 هزار تماس در این بازه زمانی ثبت شد که با افزایش 30 درصد رضایت‌مندی همراه بود و بر این اساس بیش از 600 نفر به صورت میدانی دیدار و مشکلات طرح و بررسی شد.

وی به ثبت 537 هزار تماس در سامانه 110 اشاره کرد و گفت: در حوزه مبارزه با سرقت 31 باند متلاشی و 300 سارق دستگیر شدند که 23 درصد افزایش کشفیات در این حوزه به ثبت رسیده است. 

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در حوزه کشف علمی جرم حداقل 30 درصد از این طریق کشف شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه قرارگاه جهادی صیانت و قرارگاه جهادی آموزشی در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنیم افزود: انتظار است به عنوان خادمان مردم به ویژه برخورد با هنجارشکنان، اراذل و اوباش، در بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مردم ما را کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز