برقراری پرواز همدان-کیش

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۹:۴۸
کد خبر: ۹۱۱۹۹۴
استاندار همدان گفت: در جلسه با مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی، موضوع برقراری مسیرهای جدید پرواز به منظور فعال نمودن هرچه بیشتر فرودگاه همدان مورد بحث و برررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،سید سعید شاهرخی در خصوص مذاکرات صورت گرفته در این جلسه گفت: در این جلسه با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی مقرر شد برنامه‌ریزی شود تا پرواز همدان-کیش و بالعکس به صورت هفتگی در فرودگاه همدان برقرار گردد.

*هواپیما RJ به فرودگاه همدان اختصاص پیدا کرد.

شاهرخی همچنین از دیگر مصوبات جلسه با وزیر راه را اختصاص یک فروند هواپیمای RJ به فرودگاه همدان عنوان کرد و افزود: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی این هواپیما برای مسیرهای مختلف پروازی به فرودگاه همدان اختصاص پیدا می‌کند.

 *پرواز همدان-مشهد، دو نوبت در هفته انجام می شود.

گفتنی است انجام پرواز همدان - مشهد و بالعکس نیز در جلسه استاندار با وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مصوب شد پرواز همدان- مشهد و بالعکس نیز 2 نوبت در هفته صورت گیرد.

لازم به ذکر است در جلسه استاندار با وزیر راه و شهرسازی، حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، کفاش، معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر راه و عراقی، معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز