شرایط نامساعد ذوب فلزات برای دربی همدان

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۵:۲۵
کد خبر: ۹۱۴۲۱۸
شرایط نامساعد ذوب فلزات برای دربی همدان
از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم ذوب فلزات بهار در شرایطی روز پنجشنبه به مصاف شهرداری مریانج در دربی استان همدان خواهد رفت که حال و روز خوبی ندارد و با لشگری از مصدوم و محروم مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم ذوب فلزات بهار در شرایطی روز پنجشنبه به مصاف شهرداری مریانج  در دربی استان همدان خواهد رفت که حال و روز خوبی ندارد و با لشگری از مصدوم و محروم مواجه شده است.

این تیم از ابتدای فصل با بحران مصدومیت بازیکنان خود دست و پنجه نرم کرده و همین مسئله به وضوح در مسابقات این تیم مشهود بوده است.

سرمربی تیم  ذوب فلزات با اشاره به مشکلات ناتمام این تیم افزود:علاوه بر مصدومیت های بی موقع که در این تیم تبدیل به اپیدمی شده ،ضعیف بودن قضاوت ها را عاملی تاثیر گذار در این فصل محسوب کرد.

حمید شانه ای ادامه داد: متاسفانه عدم نظارت درست در بازی ها در این سطح باعث شده شاهد کیفیتی پایین در داوری ها باشیم .

وی افزود: جز در هفته نخست که شاهد قضاوت مناسبی از داور دیدار بودیم، در سایر دیدار ها در دقایق سرنوشت ساز شاهد تصمیمات بحث برانگیز از داوران  برای این تیم بود ایم .

شانه ای در همین راستا  اظهار کرد: اشتباهات تاثیر گذار داوران علاوه بر تغییر نتایج بازی در  محرومیت چندی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ذوب نیز دخیل بوده است.

وی ادامه داد : علاوه بر مصدومیت  ها ،محرومیت تعدادی زیادی از بازیکنان باعث شده با دستی خالی به مصاف تیم شهرداری مریانج برویم که همین مسئله مطمعنا در بازی تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب فلزات به اتفاقات بازی در نقده اشاره و ابراز کرد :متاسفانه داور بازی در دقیقه دو یک پنالتی اشتباه را برای  تیم نقده  اعلام و در ادامه چندی از بازیکنانمان را محروم نمود و باعث شد  با توان ۳۰ درصدی در این هفته حضور داشته باشیم‌.

شانه ای در پایان خاطر نشان کرد : با وجود این شرایط سخت تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه خواهیم کرد و به دنبال کسب حداکثر امتیازات از بازی های باقی مانده هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز