به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا با حضور جامعه ورزش استان همدان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۱۴۸۸۷
عطر افشانی و گلباران گلزار شهدا با حضور جامعه ورزش استان همدان برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین به همراه جامعه ورزش و جوانان در گلزار شهدا همدان حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهدا شاخه های گل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از مسئولین به همراه جامعه ورزش و جوانان در گلزار شهدا حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهدا شاخه های گل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان استان همدان با بیان این که شهدا نماد ایثار، استقامت ، گذشت و فداکاری هستند گفت: خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است.

وی افزود: اگر در ایران اسلامی امنیت و آسایشی برقراراست از برکت خون شهدا هست و در واقع شهدا افتخار ما هستند.

محسن جهانشیر بیان داشت: امیدواریم حافظ خون شهیدان عزیزمان باشیم زیرا این شهیدان بودند که با خونشان باعث حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان استان همدان در پایان گفت : تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از اساسی ترین وظایف هر مسئولی می باشد.

گفتنی است بیش از170 برنامه فرهنگی ،ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری (26 مهر تا 2 آبان) در استان همدان اجرا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز