بی مهری مسئولان به شهدای گمنام میشان ادامه دارد

گمنامی شهدای دشت میشان در بی توجهی مسئولان!

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸:۲۴
کد خبر: ۹۱۵۲۶۳
گمنامی شهدای دشت میشان در بی توجهی مسئولان!
گلزار شهدای دشت میشان به حال خود رها شده و مسؤولان نتوانسته‌اند از این مکان معنوی فرصتی جهت حضور هر چه بیشتر و بهتر مردم و به خصوص جونان ایجاد کنند و دائما خبر از اتمام تجهیز آن داده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، گلزار شهدا یکی از مکان‌های معنوی و محلی امن برای پناه بردن به ساحت شهیدان است از این فضاها باید به بهترین شکل جهت خودسازی به خصوص نسل جوان استفاده کرد.

مقام معظم رهبری در هر فرصت و موقعیتی در این مکان‌های معنوی حضور پیدا می‌کند و امام و رهبری در خصوص منزلت شهیدان و گلزار آن‌ها به کرات فرمایشاتی داشته‌اند.

متاسفانه در چند سال های اخیر بی توجهی های به گلزار شهدا دشت میشان ادامه دار بوده و نمونه‌ای از مزار شهیدان که مورد توجه مسوولان قرار نگرفته یادمان شهیدان گمنام دشت میشان است که سال‌های سال با همین شکل رها شده و مسؤولان نتوانسته‌اند از این مکان معنوی فرصتی جهت حضور هر چه بیشتر و بهتر مردم و به خصوص جونان ایجاد کنند و دائما خبر از اتمام و تجهیز آن داده می شود(المان شهدای دشت میشان در همدان تکمیل می‌شود، منبع خبرگزاری ایسنا  ۱۲ تیر ۱۳۹۷)

نبود دیواره‌های مناسب در اطراف گلزار شهدا، کف سیمانی که هنگام برف و باران به‌راحتی آب را از خود عبور داده و موجب از بین رفتن رنگ سنگ‌قبرها می‌شود و حتی عدم روشنایی قسمتی از مشکلاتی بوده که مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای دشت میشان با آن مواجه بوده‌اند و بهتر بود سازه متناسب با شرایط اقلیمی برای المان شهدای ارتفاعات میشان در نظر گرفته می‌شد.

بازدید میدانی خبرنگار برنا نشان می دهد متاسفانه تابلو برق این گلزار به حال خود واگذار شده و خطر بزرگی برای بازدیدکنندگان محسوب می شود.

گلزار شهدای گمنام میشان  یک مکان فرهنگی است؛ گلزار‌ی که جدا از برگزاری مراسم‌های مناسبتی می‌تواند یکی از مهم‌ترین نقاط همدان برای معرفی شهدا به جوانان و گردشگران این منطقه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز