نماینده مردم همدان :

سطح رفاه مردم باید تقویت شود/ همدان به شهر گردشگری سلامت تبدیل می شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۶:۲۲
کد خبر: ۹۱۷۹۹۶
سطح رفاه مردم باید تقویت شود/ همدان به شهر گردشگری سلامت تبدیل می شود
حمید رضا حاج بابایی گفت: نظام بهداشت کشور باید اصلاح شود وباید به سمتی حرکتی کنیم که سطح رفاه مردم تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در همایش بیمه سلامت که مناسبت هفته سلامت برگزار شد، گفت: مردم در آموزش و بهداشت نباید مشکلی داشته باشند ودر این حوزه اقداماتی زیادی انجام شده است ولی اقدامات به قدری نبوده است که مردم در آموزش وبهداشت را لمس نکرده باشند.

وی افزود: برای حل این موضوع دو راهکار وجود دارد اولین راهکار این است که درآمد دولت را افزایش دهیم و راهکار دوم این است که در زمینه بهداشت و آموزش اقدامات موثری صورت گیرد.

وی با اینکه در بعضی از موارد در آمدی کسب نمی شود و باید این در آمد را از مردم کسب کنیم، گفت: پانصد هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم و حدود پانصد هزار میلیارد هم عفو مالیاتی داریم که اگر این موضوع اتفاق صورت نگیرد مبلغی بالغ بر دویست و چهل هزار میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بعضی وقت ها قانونی به نفع مردم وضع می شود اما برخی ها با دور زدن قانون باعث می شوند فشار به سایر افراد جامعه اعمال شود .

حاجی بابایی با بیان اینکه بیمه یکی از عوامل ایجاد وسلامت امنیت کشور است گفت: مردم نباید  از نظر بهداشت و اموزش تحت فشار باشند و کسی که بیمار می شود نباید به فکر هزینه های درمان خود باشد و تنها باید تمرکز او به درمان باشد که این با بیمه محقق می شود.

نماینده مردم همدان گفت:خوشبختانه استان همدان از استان های برتر حوزه بهداشت می باشد البته این بدین معنی نیست که در این حوزه مشکلی وجود ندارد بلکه نسبت به سایر شهر های دیگر مشکل کمتری وجود دارد و خوشبختانه همدان به سرعت در حال پیشرفت کردن می باشد.

وی افزود: از همدان به عنوان قطب بهداشت ودرمانی نام برده می شود که نشان دهنده این موضوع است که همدان در حوزه بهداشت پیشرفت خوبی داشته است.

وی یاد آور شد: کلینیک هایی که درسطح همدان وجود دارد و تمام نقاط همدان را در برگرفته باعث شده است که از شلوغی داخل مطب های پزشک کم شود ودرمان زودترو بهتر صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با تاسیس بیمارستان 1000تخت خوابی، همدان به شهر گردشگری سلامت تبدیل می شود و بیماران علاوه براین که مورد معالجه قرار می گیرند از امکانات گردشگری همدان هم استفاده می کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز