معاون خدمات شهری شهردار همدان:

ساماندهی روز بازار ها نیازمند فکری اساسی و جدی است

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۴:۲۲
کد خبر: ۹۳۰۴۲۸
ساماندهی روز بازار ها نیازمند فکری اساسی و جدی است
علی ضمیر با بیان اینکه ساماندهی روز بازار ها نیازمند فکری اساسی و جدی است، افزود: در راستای رفع مشکل سرویس بهداشتی از 15 آذرماه یک چشمه سرویس بهداشتی سیار در روز بازارها مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون خدمات شهری شهردار همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی روز بازارها از دغدغه های اصلی شهرداری است و چندین جلسه با نماینده کسبه و اعضای هیئت امنای برگزار شده است، گفت: اگر به روز بازار به عنوان پدیده اجتماعی نگاه کنیم قابل حذف نیست و شرایط اقتصادی باعث شکل گیری این پدیده شده است که شورا و شهرداری به دنبال حذف بساط گستران نیست.

 وحید علی ضمیر با اشاره به فعالیت ۸ روز بازار در شهر همدان و بیان اینکه وضعیت روز بازارها نسبت به قبل بهتر شده است، اظهار داشت: یکسری کارها انجام شده اما شکایت هایی از روز بازار ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه ساماندهی روز بازار ها نیازمند فکری اساسی و جدی است، افزود: در راستای رفع مشکل سرویس بهداشتی از 15 آذرماه یک چشمه سرویس بهداشتی سیار در روز بازارها مستقر خواهد شد.

علی ضمیر اظهار داشت: مامور راهور نیز تا ۲۰ روز قبل به روز بازارهای همدان می‌آمد اما قرارداد شهرداری با نیروی انتظامی پایان یافته و درصدد تمدید آن هستیم و علاوه بر آن یک مامور انتظامی نیز در روز بازارها مستقر خواهد شد.

 معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه ماموران کلانتری نیز به روز بازارها سرکشی دارند اما برای استقرار آنها برنامه‌ریزی شده است، گفت: برای جدا کردن بساط گستران متفرقه تنها کدگذاری و استفاده از کاور جوابگو خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز