مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سازمانهای مردم نهاد فراتر از حوزه ورزش عمل می کنند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۱:۲۸
کد خبر: ۹۳۴۶۳۰
سازمانهای مردم نهاد فراتر از حوزه ورزش عمل می کنند
محسن جهانشیر در سه شنبه های با جوانان در نشست با سمن نگاه برتر شهرستان رزن گفت: سازمان های مردم نهاد فراتر از حوزه ورزش عمل می کنند و نباید زیر سایه ورزش باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سه شنبه های با جوانان در نشست با سمن نگاه برتر شهرستان رزن با تاکید بر اینکه حوزه جوانان یک حوزه خاص و ویژه است خصوصا زمانی که پیش نیازهای آن برای فعالیت جوانان وجود داشته باشد و اعتقاد دارم اگر اتفاقی قرار است بیفتد از دل حوزه جوانان بیرون خواهد آمد.

محسن جهانشیر افزود:اولویت کار ما مراکز کم برخوردار و کم جمعیت است و باید به مناطق حاشیه ای و روستایی توجه بیشتری شود.بایستی با همفکری و شناخت راه های بهتر از ایجاد موانع در راه ایده و اجرای ایده های جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.عدم اعتماد به مردم و سازمان های مردم نهاد موجب ایجاد هزینه و ضربه به دولت می شود لذت بایستی حرکت های مردمی را تقویت کنیمتا شاهد بهترین و بیشترین نتیجه باشیم.

وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد فعال باید به عنوان یک ایرانی، با حس مسئولیت و دغدغه خاطر به فرهنگسازی در حوزه های مختلف بپردازند تا در آینده ایرانی آباد داشته باشیم؛ نهادهای مدنی حرف دل مردم را می زنند و به دنبال خدمت رسانی هستند که بایستی دست در دست هم دهیم قدم های محکم تری برداریم .

جهانشیر گفت: از روز اول عزم خود را بر این گذاشتیم که در هر حوزه ای که می توانیم کاری انجام دهیم، ورود کنیم.به دنبال رفع بیکاری و افزایش زمینه های اشتغال جوانان در استان هستیم، آنچه به عنوان یک معضل در حال حاضر به چشم میخورد خام فروشی محصولات در استان است که فرآوری و صنایع وابسته می تواند ضمن ایجاد اشتغال جوانان، ارزش آوری هم برای استان به همراه داشته باشد که سازمانهای مردم نهاد جوانان چندی است به حوزه کارآفرینی و اشتغال ورود موثر داشته اند.

در راستای تسهیل فعالیت سمن های جوانان شهرستان رزن در اختیار گذاشتن اماکن بلااستفاده حوزه ورزش و جوانان برای پیگیری امور آموزشی کارآفرینی و اشتغال توسط سمنها و جلسه با فرماندار شهرستان رزن و دستگاه های مرتبط در شهرستان در دستور کار حوزه جوانان اداره کل قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز