استاندار همدان:

دستگاه تعلیم و تربیت استان گام های محکمی در حوزه سواد آموزی برداشته است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۰:۴۵
کد خبر: ۹۳۵۰۷۱
دستگاه تعلیم و تربیت استان گام های محکمی در حوزه سواد آموزی 
برداشته است
سید سعید شاهرخی در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان همدان اظهار کرد: تلاش های خوبی در دستگاه تعلیم و تربیت استان در بخش های مختلف از جمله سواد آموزی صورت گرفته و جایگاه و رتبه های خوبی کسب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان: شاهرخی با بیان این که آموزش و پرورش اولویت اصلی استان است، تصریح کرد: سرمایه گذاری در این حوزه تاثیر مستقیم در توسعه دارد و ما تمام امکانات را بسیج می کنیم تا آموزش و پرورش در مسیر توسعه خود موفق باشد.

   وی با اشاره به اهمیت سوادآموزی، گفت:  شورای پشتیبانی سوادآموزی پشتوانه محکم و ظرفیت ارزشمندی است که زمینه را برای ورود و نقش آفرینی دستگاه های مختلف برای کمک به توسعه حوزه سوادآموزی است.

   استاندار همدان با بیان این که پوشش سوادآموزی بالاتر از میانگین کشوری را از موفقیت های استان خواند و تصریح کرد: طرح شتاب بخشی به سوادآموزی جایگاه استان را ارتقا خواهد داد.

   شاهرخی فرهنگ سازی در بین گروههای هدف سوادآموزی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها و دستگاه های مختلف به خوبی استفاده شود.

   استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ممتاز استان در حوزه نماز، خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان در این زمینه حائز رتبه های برتر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز