درخواست نایب رئیس شورا:

محیط زیست؛ آلودگی همدان را بررسی کند

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۳:۵۰
کد خبر: ۹۴۰۶۰۴
محیط زیست؛ آلودگی همدان را بررسی کند
بادامی نجات اعلام کرد: آلودگی شهر همدان به‌رغم اینکه موجب آسیب‌ به گروه‌های حساس و عموم شهروندان می‌شود که بسیار قابل اهمیت است، قطعاً در حوزه گردشگری هم اثرگذار خواهد بود؛ از این‌رو محیط زیست باید هرچه سریع‌تر موضوع را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدانگفت: با توجه به اینکه همدان به عنوان شهر پاک و سبز، معروف بوده و در حال حاضر در فهرست شهرهای آلوده کشور قرار گرفته است؛ این مهم از منظر مدیریت‌شهری در راستای حفظ سلامت شهروندان، جای نگرانی دارد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاهد نعمت الهی و بارش برف در همدان بودیم که امیدواریم تداوم داشته باشد تا سفره‌های زیرزمینی پرآبی داشته باشیم و ضمن قدردانی از همت شهرداری برای پاک‌سازی معابر سطح شهر در زمان بارش نزول آسمانی، اظهار کرد: به دلیل نارضایتی تعدادی از شهروندان در زمینه عملیات برف‌روبی در سطه شهر، بخشی از شهر نیاز به توجه بیشتری از سوی مدیریت‌شهری داشت که در آینده باید تدابیری برای آن اندیشید.

بادامی‌نجات همچنین با بیان اینکه 6 ماه پیش شورای شهر همدان، ۱۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌ در راستای ارتقای وضعیت حمل‌و‌نقل عمومی و در مجموع به‌منظور جذب منابع مالی و تجهیزات مصوب کرد که تاکنون در این زمینه شاهد اتفاقی در همدان نبودیم؛ گفت: برای شهری مانند تهران و مشهد اوراق مشارکتی بسیاری انتشار داده شده که گفته می‌شود برای تهران ۲ هزار میلیارد تومان است؛ اما هنوز همدان از این ظرفیت بهره‌ای نبرده است که می‌طلبد ورود جدی صورت پذیرد.

نایب رئیس شورای شهر همدان معتقد است: در این زمینه باید تیم اختصاصی در تهران برای پیگیری امور در  وزارت‌خانه‌های مختلف مستقر می‌شد.

بادامی‌نجات در ادامه با اشاره به اینکه شهردار همدان باید شایعات را مدیریت و نسبت به تثبیت و یا تغییر و تحولات شهرداری در اسرع وقت اقدام کند؛ گفت: شهردار همدان باید وضعیت مدیریتی برخی از سازمان‌های شهرداری را هر چه سریع‌تر تعیین‌تکلیف کند‌؛ زیرا زمزمه تغییرات مدتهاست که وجود دارد و اگر تسریع نیابد، انگیزه‌های خدمت در آن حوزه، کم‌تر می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز